Thomas More Kempen Vzw

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Catering: drankvoorziening.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Thomas More Kempen vzw
Kleinhoefstraat 4, BE-2440 Geel
Contact: Mevrouw L. Willekens , Aankoop - facilities
Tel: +32 14562310 E-mail: aankoop-facilities@thomasmore.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Catering: drankvoorziening
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Thomas More Kempen vzw, Kleinhoefstraat 4 te 2440 Geel / Thomas More Kempen vzw campus Lier, Antwerpsestraat 99 te 2500 Lier / Thomas More Kempen vzw campus Turnhout, Campus Blairon 800 te 2300 Turnhout / Thomas More Kempen vzw campus Vorselaar, Lepelstraat 2 te 2290 Vorselaar
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht in het hoger onderwijs betreft de levering van dranken ten behoeve van studenten en personeel.
Daarnaast moet sporadisch op een soepele wijze wisselende en dringende dienstverlening kunnen plaatsvinden in functie van evenementen voor studenten, personeel en anderen.
Dit aanbod wordt voorzien op diverse locaties (Geel, Lier, Turnhout, Vorselaar) en in de toekomst eventueel nog op andere locaties waarbij het aanbod verschillend kan zijn in functie van de locatie.
Aanvullende informatie: http://www.thomasmore.be
Het betreft een jaarlijks verlengbaar contract (1 jan.-31 dec.). De maximale contractduur is 4 jaar, waarbij het laatste jaar mogelijk slechts verlengd wordt met een half jaar o.w.v. de synchronisatie met het academiejaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Levering van dranken in full service via vendingautomaten
Korte beschrijving:
Levering van dranken in full service via vendingautomaten
Perceel 2: Levering van dranken
Korte beschrijving:
Levering van dranken
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
* Totale omzet op 4 jaar (excl. btw)
Perceel 1 EUR 218.868,00
Perceel 2 EUR 179.244,00
*Totale omzet per jaar (excl. btw)
Perceel 1 EUR 54.717,00
Perceel 2 EUR 44.811,00
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een eigen verklaring op erewoord dat de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren en gebaseerd op art. 20 van de wet overheidsopdrachten.
Samenvatting:
§1
De inschrijver maakt zich NIET schuldig aan en heeft zich niet schuldig gemaakt aan:
 deelname aan een criminele organisatie
 omkoping
 fraude
 witwassen
 tewerkstelling van illegaal verblijvende onderdanen van derdelanden
§2 De inschrijver is/heeft NIET:
 in staat van faillissement of vereffening, staking van zijn werkzaamheden, in gerechtelijke reorganisatie of vergelijkbare toestanden
 in een lopende procedure van bovenstaande
 veroordeeld voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast
 bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout begaan
 schuldig aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen
§2 De inschrijver is in orde met:
 de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen
 met de betaling van belastingen
De aanbestedende overheid kan te allen tijde aan de inschrijver vragen de betreffende attesten en documenten voor te leggen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een kopij van de neergelegde jaarrekeningen van de laatste 3 boekjaren en, indien van toepassing, het bijhorend verslag van de bedrijfsrevisor.
De selectie gebeurt o.a. op basis van deze gegevens: de solvabiliteit (belangrijk), rendabiliteit (matig belangrijk) en liquiditeit (belangrijk).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De belangrijkheidsklasse is voor elk selectiecriterium weergegeven:
Belangrijk:
 Een lijst met minimum 3 referenties van andere hogescholen of universiteiten of gelijkwaardige instellingen van de afgelopen 3 jaar (2013, 2014, 2015), met een korte beschrijving van de geleverde diensten per referentie (zie onder).
De hogeschool heeft het recht de opgegeven referenties te onderzoeken.
 Documenten die bewijzen en documenteren hoe er een garantie geboden wordt voor de kwaliteit van de dienstverlening (kwaliteitszorgsysteem, certificering) .
Matig belangrijk:
 Verklaring van de personeelsinzet voor de dienstverlening voor een opdracht zoals hier beschreven.
 Verklaring of bepaalde diensten in onderaanneming gegeven worden (welke diensten, identiteit onderaannemer, argumentatie voor de uitbesteding).
Weinig belangrijk:
 Volledigheid en relevantie van het ingediende dossier.
--------------------------
* Beschrijving van de geleverde diensten per referentie
- naam van de klant
- sector: hogeschool /universiteit / andere .
- periode van dienstverlening en levering
- leveringsplaats
- korte beschrijving van de geleverde diensten
- naam en telefoonnummer van de contactpersoon van de klant
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Beperkt.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/6/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Vragen en/of opmerkingen worden uitsluitend per mail gericht aan aankoop-facilities@thomasmore.be.
Vragen vóór de kandidatuurstelling dienen Thomas More
uiterlijk te bereiken op maandag 20 juni 2016 om 12 uur.
Geef als onderwerp van de mail graag 'vraag drankvoorziening' of 'opmerking drankvoorziening' en verwijs duidelijk naar het tekstonderdeel dat respectievelijk vragen of opmerkingen oproept.
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
De plaatsbezoeken vinden plaats in de eerste helft van oktober volgens de opgegeven agenda in het bestek.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/6/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA