AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Vlaamse Landmaatschappij
Gulden Vlieslaan 72, BE-1060 Brussel
Contact: De heer Thomas Lemmens
Tél: +32 11298759 Fax: +32 11298799 E-mail: thomas.lemmens@vlm.be
Adresse(s) internet: www.vlm.be
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
Uitnodiging tot indienen offerte - LI Stiemerbeekvallei: Inrichtingsplan Slagmolen: opmaken ontwerp - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Services.
Lieu principal de prestation de services: Genk
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Opmaken van het technisch ontwerp voor het inrichtingsplan Slagmolen te Genk.
De ontwerpopdracht omvat:
- Opmaak van een voorlopig ontwerp van de werken incl. de nodige topografische verrichtingen, inventarisaties en onderzoeken (indien de ontwerper dit nodig acht in functie van de opdracht, en na een goedkeuring van de leidend ambtenaar kan er bijkomend onderzoek uitgevoerd worden zoals: grond mechanisch onderzoek, waterhuishouding,.)
- De coördinatie van de veiligheid en gezondheid bij het ontwerp
- Het opstellen van het dossier veilig grondverzet
- Opmaak van een bouwvergunningsdossier;
- De opmaak van het definitief ontwerp en aanbestedingsdossier
Het ontwerp en bijbehorende plannen worden opgemaakt volgens de regels van goed vakmanschap, op basis van de huidige geldende normen, methoden, ervaringen en wetenschap.
De gedetailleerde beschrijving van de opdracht is terug te vinden in de technische specificaties.
II.1.8. Division en lots: Non.
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting of belangenvermenging te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§1 en 2 van het KB van 15 juli 2011 betreffende plaatsing van overheidsopdrachten.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Offre économiquement la plus avantageuse appréciée en fonction des critères énoncés ci-dessous:
Critère 1: Prijs, Pondération: 60
Critère 2: Plan van aanpak, Pondération: 40
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 4/7/2016-
Documents payants: Oui, Prix: 0.00 EUR.
Conditions et mode de paiement: Bestek
Het digitale bestek en zijn bijlagen kunnen gratis verkregen worden via het platform e-notification (https://enot.publicprocurement.be/).
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation:
5/7/2016-14:00
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:7/6/2016