AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
IGEAN dienstverlening
Doornaardstraat 60, BE-2160 Wommelgem
Contact: Verhaegen Edwin Frans
Tel: +32 33500833 E-mail: ontwerp@igean.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=238870
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Archeologische opgraving verkaveling Berthoutstraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Boechout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Archeologische opgraving van een terrein gelegen langsheen de Berthoutstraat te Boechout
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De leidinggevende archeoloog die opgraving zal uitvoeren, dient te voldoen aan alle voorwaarden gesteld in art. 12 en 13 van het archeologiebesluit van de Vlaamse Regering van 20 april 1994 tot uitvoering van het decreet van 30 juni 1993 houdende de bescherming van het archeologisch patrimonium, gewijzigd bij besluit van de Vlaamse Regering van 12 december 2003 en 23 juni 2006.
Hij dient minstens 6 maanden terreinervaring te hebben waaronder ervaring met nederzettingssporen uit de metaaltijden en met begravingscontexten (urnengraven en crematiegraven).
De archeologen- assistenten voldoen aan dezelfde kwalificaties als hierboven met uitzondering van de ervaringsvereisten. Ze dienen minstens 3 maanden terreinervaring te hebben.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/08/2016 - 11:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
03/08/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
03/08/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 06/06/2016