Odisee Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - Glasbewassing.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
ODISEE VZW
Warmoesberg 26, BE-1000 Brussel
Contact: De heer Wouter Ommeslag
Tel: +32 26098297 E-mail: aankoop@odisee.be
Internet adres(sen): www.odisee.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Glasbewassing - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De inschrijver dient de glasbewassing op traditionele wijze uit te voeren van binnen- en/of buitenzijde van diverse gebouwen van de opdrachtgever, telkens van muur tot muur.
De raamovereenkomst wordt afgesloten voor een periode van 4 jaar, doch mits inachtneming van een opzegperiode van 3 maanden kan het bestuur, zonder opgave van enige reden, ten allen tijde een einde stellen aan de overeenkomst.
De diensten zullen per afroep worden geplaatst via een bestelbon. De bestellingen worden geplaatst ten behoeve van de verschillende campussen (Gent, Aalst, Sint-Niklaas, Brussel, Dilbeek).
Het volgen van de procedure tot gunnen van opdracht houdt geen verplichting in tot het toewijzen van de opdracht.
De opdrachtgever kan zowel afzien van het gunnen van de opdracht als de procedure herbeginnen, desnoods op een andere wijze.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Glasbewassing Brussel en Dilbeek
Korte beschrijving:
Glasbewassing Brussel en Dilbeek
Perceel 2: Glasbewassing Gent, Aalst, Sint-Niklaas
Korte beschrijving:
Glasbewassing Gent, Aalst, Sint-Niklaas
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
* Gelijkaardige diensten worden aangetoond door minstens 5 attesten van goede uitvoering die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer.
-
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 80
Criterium 2: Wijze van uitvoering, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/6/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 1/7/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De waarde van de gegunde bedragen zijn jaarbedragen.
Plaatsbezoek vereist:
Voor de campussen Brussel, Dilbeek en Aalst is de datum van plaatsbezoek gepland op maandag 13/6/2016
Campus Brussel - gebouw T'Serclaes en Hermes: 8u30
Campus Dilbeek: 11 uur
Campus Aalst: 13 uur
Voor de campus HIG in 1030 Brussel dient contact te worden opgenomen met Tanja Nuelant, tanja.nuelant@odisee.be, 02-240 68 40.
Voor de technologiecampus en studentenhuis in Gent dient contact te worden opgenomen met Jo Van Hoye, jo.vanhoye@odisee.be, 09-265 86 10
Voor de campus Waas in Sint-Niklaas dient contact te worden opgenomen met Luc Franck, luc.franck@odisee.be , 03-776 43 48
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/6/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA