Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel (mivb)

Metro en diverse gebouwen - Onderhoud van de verlichtingstoestellen
De opdracht betreft het onderhoud van de verlichtingstoestellen die zich in de metro en premetro bevinden, alsook in de diverse gebouwen van de MIVB (reiniging, vervanging van de lichtbronnen, .).
De opdracht is opgesplitst in 2 percelen, namelijk:
- Perceel 1: onderhoud van de verlichting in de Brusselse metro en premetro
- Perceel 2: onderhoud van de verlichting in de...
Plaats: Brussels Hoofdstedelijk Gewest


AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel (MIVB)
Koningsstraat 76, BE-1000 Brussel
Contact: LEULIER Nicolas
LEULIER Nicolas
Tél: +32 25637180 E-mail: Nicolas.Leulier@stib.brussels
Adresse(s) internet: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=238730
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
Metro en diverse gebouwen - Onderhoud van de verlichtingstoestellen
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Services.
Lieu principal de prestation de services: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
De opdracht betreft het onderhoud van de verlichtingstoestellen die zich in de metro en premetro bevinden, alsook in de diverse gebouwen van de MIVB (reiniging, vervanging van de lichtbronnen, .).
De opdracht is opgesplitst in 2 percelen, namelijk:
- Perceel 1: onderhoud van de verlichting in de Brusselse metro en premetro
- Perceel 2: onderhoud van de verlichting in de MIVB-gebouwen
Het contract wordt afgesloten voor een totale duur van 5 jaar, met mogelijkheid tot verbreking na 2,5 jaar op elk moment, voorbehouden aan beide partijen, mits opzegging via aangetekend schrijven negen maanden vóór de datum van verbreking.
II.1.8. Division en lots: Oui
Il convient de soumettre des offres pour: un ou plusieurs lots.
INFORMATIONS SUR LES LOTS:
Lot1: Onderhoud van de verlichting in de Brusselse (pre)metro
Description succincte:
De opdracht bestaat uit het onderhoud van de verlichtingstoestellen die zich in de Brusselse metro en premetro bevinden (reiniging, vervanging van de lichtbronnen, .).
Het contract wordt afgesloten voor een totale duur van 5 jaar, met mogelijkheid na 2,5 jaar tot verbreking op elk moment, voorbehouden aan beide partijen, mits opzegging via aangetekend schrijven 9 maanden vóór de opzeggingsdatum.
Lot2: Onderhoud van de verlichting in de MIVB-gebouwen
Description succincte:
De opdracht bestaat uit het onderhoud van de verlichtingstoestellen die zich in de Brusselse metro en premetro bevinden (reiniging, vervanging van de lichtbronnen, .).
Het contract wordt afgesloten voor een totale duur van 5 jaar, met mogelijkheid na 2,5 jaar tot verbreking op elk moment, voorbehouden aan beide partijen, mits opzegging via aangetekend schrijven 9 maanden vóór de opzeggingsdatum.
II.2. QUANTITÉ OU ÉTENDUE DU MARCHÉ
Valeur éstimée Hors TVA:
Fourchette: entre 5000000.00 et 10000000.00 EUR.
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
De kandidaten moeten beantwoorden aan de minimale deelnemingsvoorwaarden en daartoe moeten zij de volgende documenten, genummerd en in volgorde, aan hun kandidatuur toevoegen:
1. Een verklaring op erewoord waarin de kandidaat-onderneming bevestigt dat zij zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt, zoals voorzien in artikel 66 § 4 van het KB van 16 juli 2012;
2. Een verklaring op erewoord dat de kandidaat-onderneming in staat is zowel het Nederlands als het Frans te gebruiken in al haar contacten met de MIVB (correspondentie, bezoeken, vergaderingen, permanent werkafgevaardigde, etc.);
3. De kandidaat is verplicht het bewijs van de volgende erkenningen te overhandigen: P1 of P2 - cl 7 voor de percelen 1 en 2.
III.2.2. Capacité économique et financière:
Om de kandidaten te kunnen selecteren, wordt hen verzocht de volgende documenten te voegen bij hun kandidatuur, verplicht in te dienen in de volgorde:
1. Het bewijs van een verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) - Exploitatie die de beroepsrisico's dekt, met vermelding van het type verzekering en de omvang ervan, afgesloten door de kandidaat-onderneming of de kandidaat (verzekerde bedragen: minimum 1.250.000,00 EUR) of de verbintenis m.b.t. het afsluiten van dergelijke verzekering, evenals de ongevallenstatistieken.
2. De volledige balansen (incl. resultatenrekeningen) van de laatste 2 jaar zoals deze ingediend werden bij de griffie van de rechtbank van koophandel of bij een bevoegde instelling van de betrokken lidstaat. Uit het omzetcijfer, de balansen, de resultatenrekeningen moet blijken dat de kandidaat over voldoende financiële draagkracht beschikt om een project zoals hiervoor beschreven onder II.1.4 en II.1.5 tot een goed einde te brengen, tijdens de duur van de opdracht. De MIVB zal de kandidaten afwijzen waarvan de financiële gegevens aantonen dat ze niet over het vermogen beschikken om een dergelijke opdracht tot een goed einde te brengen.
III.2.3. Capacité technique:
Om de kandidaten te kunnen selecteren, wordt hen verzocht de volgende documenten te voegen bij hun kandidatuur, verplicht in te dienen in de volgorde:
1. Voor elk perceel de referenties van 3 (niet meer, niet minder - de referenties mogen identiek zijn voor de verschillende percelen) gelijkaardige opdrachten, uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar. Deze lijst moet gestaafd worden met attesten van goede uitvoering. Deze certificaten vermelden het bedrag, de periode, de prestatieplaats en preciseren de tevredenheid van de klant a.h.v. een cijfer op 10. Ze vermelden eveneens de verantwoordelijke contactpersonen, waarvoor de prestaties uitgevoerd werden, met bijhorend adres en telefoonnummer. Deze certificaten zullen ondertekend worden door deze verantwoordelijke persoon/personen.
Met gelijkaardige opdrachten wordt bedoeld referenties die betrekking hebben op het onderhoud van verlichting of op de vervanging van bestaande verlichtingsinstallaties voor een gelijkaardig bedrag.
2. Het organigram van de kandidaat-onderneming.
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Offre économiquement la plus avantageuse appréciée en fonction des critères énoncés dans le cahier des charges, dans l'invitation à soumissionner ou à négocier ou encore dans le document descriptif.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 10/07/2016-
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation: 11/07/2016
De aanvragen tot deelname, vergezeld van het selectiedossier, moeten per aangetekende zending of per bode opgestuurd worden naar het adres vermeld onder punt I.1, tegen de datum vermeld onder punt IV.3.4, zowel op papier als onder elektronische vorm.
De MIVB zal maximum 6 firma's per perceel selecteren. Indien er meer firma's geselecteerd kunnen worden, zullen de 6 firma's met de meeste punten op basis van het criteria van gelijkaardige opdrachten geselecteerd worden. De punten worden hierbij op de volgende manier toegekend voor elk van de 3 referenties (hetzij een totaal van 60 punten):
- 10 punten voor het beoogde bedrag voor het onderhoud/de vervanging van de bestaande verlichting met:
- 0 punten indien het bedrag van de referentie lager is dan de helft van het jaarlijkse minimumbedrag van de raming,
- 10 punten indien het bedrag van de referentie gelijk is aan of hoger is dan het jaarlijkse minimumbedrag van de raming,
- 5 punten in de andere gevallen.
- 10 punten voor de tevredenheid van de klant waarbij het aantal punten gelijk is aan de puntentoekenning van de klant op 10.
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:03/06/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA