AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
ACTIRIS - Brusselse Gewestelijke Dienst voor Arbeidsbemiddeling
Anspachlaan, 65, BE-1000 Brussel
Contact: Marc Njeim
Tel: +32 25057863 E-mail: mnjeim@actiris.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=238573
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bestek nr 1-2016 Selectie van een bureau voor creatie, productie en installatie van interne en externe signalisatie en 'branding' van de nieuwe hoofdzetel van Actiris
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp
Actiris wenst een beroep te doen op een extern bureau dat de taak krijgt om binnen een coherente en geïntegreerde logica een creatief ontwerp te ontwikkelen voor de interne en externe signalisatie en 'branding' van de nieuwe hoofdzetel van Actiris, en eveneens de concrete productie en installatie hiervan voor zijn rekening te nemen.
Beschrijving
Actiris, de Brusselse gewestelijke dienst voor arbeidsbemiddeling, zal haar hoofdzetel in de tweede helft van 2016 verhuizen van de Anspachlaan in Brussel naar de Astrotoren (Astronomielaan) in Sint-Joost-ten-Node. Een toren van 107 meter, 33 verdiepingen, die volledig op maat van Actiris gerenoveerd wordt. De verhuis van de hoofdzetel van Actiris wordt aangegrepen om de verschillende diensten voor Brusselse werkzoekenden te vereenvoudigen en bij elkaar te brengen. Zo zal de VDAB Brussel mee verhuizen naar de Astrotoren, net als een deeltje van Bruxelles Formation. Op die manier moet de verhuis een vereenvoudiging betekenen voor de klanten (werkzoekenden en werkgevers) van Actiris.
Bovendien zal op een groot deel van het gelijkvloers van dit gebouw een 'neutraal' concept worden neergezet onder de vlag van een 'Beroepenpunt'. Dit wordt een laagdrempelig informatiepunt dat de verschillende spelers verenigt die relevant zijn voor werkzoekenden (Actiris, VDAB Brussel, Bruxelles Formation als voornaamste partners, maar evengoed 'secundaire' partners als het CLB en anderen). Het creatief concept van dit Beroepenpunt maakt geen onderdeel uit van dit bestek, maar het zal wel belangrijk zijn om een algemene inkleding, branding en logische signalisatie te ontwikkelen waarmee rekening wordt gehouden met de aparte identiteit van dit concept.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Cf. het Bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/07/2016 - 00:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/07/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
13/07/2016 - 10:00
Plaats: Kiekenmarkt 7 in 1000 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Informatiesessie en verplicht bezoek
Er zal een collectief bezoek van de Astrotoren worden georganiseerd, met erop volgend een collectieve infosessie met een vraag- en antwoordronde in de lokalen van Actiris. Deze bezoek vindt plaats op 15 juni 2016 om 10u00.
De kandidaat-inschrijvers worden verzocht om ten laatste de avond vóór het bezoek hun aanwezigheid via e-mail te bevestigen aan mevrouw Amina Barakat (abarakat@actiris.be).
Een aanwezigheidsattest in naam van de vertegenwoordigde onderneming zal tijdens de informatiesessie worden overhandigd. De inschrijvers worden stellig aangeraden het volledige bestek vóór de informatiesessie te lezen.
Dit aanwezigheidsattest dient bij de offerte te worden gevoegd, daar het bewijst dat minstens één van de vermoedelijke partijen voor de uitvoering van de opdracht de verplichte informatiesessie heeft bijgewoond.
Vragen na de infosessie kunnen uitsluitend via e-mail op het adres branding@actiris.be worden ingediend, en dit maximaal op 22 juni 2016.
Alle vragen moeten verplicht een duidelijke titel, de referenties van het bestek, het artikel waarop de vraag betrekking heeft en de naam van de vraagsteller vermelden.
De vragen die binnen de termijn en via e-mail werden ingediend, zullen via e-mail worden beantwoord l aan alle inschrijvers op 29 juni 2016.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/06/2016