Infrabel Nv - Procurement, Afdeling I-fba.51

Raamovereenkomst voor onderhoud gedurende 10 jaar van de DEF branddetectie-installaties van Infrabel en multi-merken brandblusinstallaties van Infrabel
Dit project (raamcontract) dekt gedurende 10 jaar het onderhoud van de Def branddetectie-installaties van Infrabel en multi-merken brandblusinstallaties van Infrabel in de seinhuizen, de LCI's, de tractieonderstations, de directiegebouwen, . van Infrabel.
Het onderhoud houdt o.a. ook in: het leveren van reservestukken, correctieve en preventieve interventiediensten op de site,...
Plaats: Brussel


AVIS DE MARCHÉ - SECTEURS SPÉCIAUX
Extrait du texte officiel. Consultez le text officiel complet en pièce jointe.
SECTION I. ENTITÉ ADJUDICATRICE
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Marcelbroodthaers 2 , BE-1060 Brussel
Contact: DRUEZ David
Tél: +32 25263599 E-mail: david.druez@infrabel.be
Adresse(s) internet: www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=234479https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-FBA51-0000387482.-F05&userType=SUPPLIER&language=fr
SECTION II. OBJET DU MARCHÉ
II.1. DESCRIPTION
II.1.1. Intitulé attribué au marché par l'entité adjudicatrice:
Raamovereenkomst voor onderhoud gedurende 10 jaar van de DEF branddetectie-installaties van Infrabel en multi-merken brandblusinstallaties van Infrabel
II.1.2. Type de marché et lieu d'exécution des travaux, de livraison de fournitures ou de prestation de services:
Type de marché: Services.
Lieu principal de prestation de services: Brussel
II.1.5. Brève description du marché ou de l'achat /des achats:
Dit project (raamcontract) dekt gedurende 10 jaar het onderhoud van de Def branddetectie-installaties van Infrabel en multi-merken brandblusinstallaties van Infrabel in de seinhuizen, de LCI's, de tractieonderstations, de directiegebouwen, . van Infrabel.
Het onderhoud houdt o.a. ook in: het leveren van reservestukken, correctieve en preventieve interventiediensten op de site, prestaties van wettelijke controles volgens de normen (voornamelijk NBN S-21-100 en EN12094-1), prestaties van end-to-end controles met inbegrip van de integratie van de systemen in de BMS'sen (Building Management Systems) en kleine uitbreidingen en aanpassingen op de installaties ten gevolge van deze controles.
II.1.8. Division en lots: Non.
SECTION III. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE JURIDIQUE, ÉCONOMIQUE, FINANCIER ET TECHNIQUE
III.2. CONDITIONS DE PARTICIPATION
III.2.1. Situation propre des opérateurs économiques:
Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord naar behoren ondertekend
en gedateerd door een wettige vertegenwoordiger van het bedrijf (er moet een document worden ingediend
dat de ondertekeningsbevoegdheid van deze persoon aantoont), waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één
van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. De Aanbestedende
Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de Inschrijver zich niet bevindt in één van de
uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. Conform art 13 van het
KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te
vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld
onder art 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de
vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het
voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot
deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft
aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij
gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de
ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Concreet vragen we de volgende attesten :
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale
zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling
der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij
gevestigd is.
- Een recent "fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten"(< 3 maand) of een verklaring onder
ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (<3maand) of een verklaring onder ede
of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent uittreksel uit het strafregister (<3maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig document
afgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.
- Een verklaring op erewoord.
III.2.2. Capacité économique et financière:
Een omzet groter dan 5.000.000?/jaar hebben in de activiteiten van branddetectie
en -blussing voor de 3 laatste boekjaren.
III.2.3. Capacité technique:
1. Een kopij van een document leveren dat aantoont dat de inschrijver over een
gecertificeerd veiligheidsbeheersysteem beschikt dat gebaseerd is op Europese
normen (VCA of gelijkwaardig).
2. Een kopij van een document leveren dat aantoont dat de inschrijver over een gecertificeerd kwaliteitsbeheersysteem beschikt dat gebaseerd is op Europese
normen (ISO9001 of gelijkwaardig).
3. Één of meerdere referenties leveren van installaties van branddetectie uitgevoerd na
01/01/2010. Elke referentie wordt in max.2 bladzijden beschreven en omvat:
a. De benaming van het project en zijn administratieve referenties;
b. De naam van de klant, de projectverantwoordelijke en zijn contactgegevens;
c. Het adres van de site(s);
d. Een korte beschrijving van de installatie en van de voornaamste componenten;
e. De types van de geïnstalleerde detectoren;
f. Het aantal geplaatste detectoren;
g. De periode waarin de werken werden uitgevoerd,
Het geheel van de referenties moet minstens een totaal van 10.000 detectoren
bevatten, geplaatst tussen 01/01/2010 en de uiterste datum van ontvangst van de
kandidaturen.
4. Één of meerdere referenties leveren voor het onderhoud van installaties van
branddetectie uitgevoerd na 01/01/2010. Elke referentIe wordt in max. 2 bladzijden
beschreven en omvat:
a. De benaming van het project ofvan het onderhoudscontract en zijn
administratieve referenties;
b. De naam van de klant, de projectverantwoordelijke en zijn contactgegevens
c. Het adres van de onderhouden site(s) ;
d. Een korte beschrijving van de onderhoudsprestaties op de installatie en van
de voornaamste componenten;
e. De types van de geïnstalleerde detectoren ;
f. Het aantal onderhouden detectoren in het kader van dit contract (op
jaarbasis);
g. De periode waarin het onderhoudscontract werd toegepast.
Het geheel van de referenties moet minstens een totaal van 10.000 detectoren (op
jaarbasis) en prestaties bevatten die tussen 01/01/2010 en de uiterste datum van
ontvangst van de kandidaturen werden uitgevoerd.
5. Één of meerdere referenties leveren voor het onderhoud van installaties van
brandblussing met inert gas uitgevoerd na 01/01/2010. Elke referentie wordt in max.
2 bladzijden beschreven en omvat:
a. De benaming van het project of van het onderhoudscontract en zijn
administratieve referenties;
b. De naam van de klant, de projectverantwoordelijke en zijn contactgegevens
c. Het adres van de onderhouden site(s) ;
d. Een korte beschrijving van de onderhoudsprestaties op de installatie en van
de voornaamste componenten van de installatie;
e. Het type van gebruikt blusgas;
f. Het aantal onderhouden gascilinders in het kader van dit contract (op
jaarbasis);
g. De periode waarin het onderhoudscontract werd toegepast.
Het geheel van de referenties moet minstens een totaal van 25 inerte gascilinders (op
jaarbasis) en prestaties bevatten die tussen 01/01/2010 en de uiterste datum van
ontvangst van de kandidaturen werden uitgevoerd
SECTION IV. PROCÉDURE
IV.1. TYPE DE PROCÉDURE
Négociée. Des condidats ont déja été sélectionnés: Non.
IV.2. CRITERES D'ATTRIBUTION
Offre économiquement la plus avantageuse appréciée en fonction des critères énoncés dans le cahier des charges, dans l'invitation à soumissionner ou à négocier ou encore dans le document descriptif.
IV.3. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF.
IV.3.3. Conditions d'obtention du cahier des charges et des documents complémentaires ou du document descriptif:
Date limite pour la réception des demandes de documents ou pour l'accès aux documents: 05/07/2016-12:00
IV.3.4. Date limite de réception des offres ou des demandes de participation: 05/07/2016-12:00
Het lastenboek wordt pas toegestuurd na een positieve evaluatie van de kandidatuur. Gelieve uw kandidatuur
zowel elektronisch (via e-mail), als op papier (2 exemplaren) te bezorgen.
De datum onder punt IV.3.3) is niet van toepassing.
VI.5. DATE D'ENVOI DU PRÉSENT AVIS:01/06/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA