Gemeente Ukkel

Uitnodiging tot indienen offerte - Reinigen van kantoorgebouwen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
Reinigen van kantoorgebouwen
Plaats: Verschillende plaatsen op het gemeentelijk grondgebied, 1180 Ukkel


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Ukkel
Jean Vander Elstplein, 29, BE-1180 Ukkel
Contact: De heer Loïc Kervyn
Tel: +32 28529495 Fax: +32 23435949 E-mail: lkervyn@uccle.brussels
Internet adres(sen): www.uccle.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Reinigen van kantoorgebouwen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Verschillende plaatsen op het gemeentelijk grondgebied, 1180 Ukkel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Reinigen van kantoorgebouwen
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Nettoyage des bâtiments administratifs situés rue Auguste Danse 3
Korte beschrijving:
Nettoyage des bâtiments administratifs situés rue Auguste Danse 3
Perceel 2: Nettoyage des bâtiments administratifs situés rue Auguste Danse 25, rue Beeckman 87 et 89
Korte beschrijving:
Nettoyage des bâtiments administratifs situés rue Auguste Danse 25, rue Beeckman 87 et 89
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver voegd het bewijs toe van het nemen van een verzekering die de beroepsrisico's dekt voor een bedrag van minimum 1 000 000 euros per ongeval
III.2.3. Vakbekwaamheid:
een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten, uitgevoerd in de loop van de laatste drie boek jaren, met vermelding van het bedrag, de datum en hun openbare op private opdrachtgevers:
- indien het gaat om diensten aan openbare overheden, dan worden deze aangetoond door getuig schriften die uitgegeven of medeondertekend werden door de bevoegde overheid;
- indien het gaat om diensten aan private personen, dan worden deze prestaties door deze personen voor waar verklaard of, bij gebrek hieraan, verklaart de dienstverlener dat deze diensten uitgevoerd werden.
Deze lijst en de getuigschriften omvatten minstens drie gelijkaardige opdrachten voor een jaarlijks totaalbedrag (voor alle opdrachten) van min 50 000 EUR .
De ondernemingen zullen hun technische draagkracht aantonen inzake de naleving van de criteria van duurzame ontwikkeling en de milieumaatregelen. Als bewijs kunnen zij gebruik maken van de certifi-caten ISO 26000, ISO 14001, ISO 9001, het certificaat EMAS, het label Nordic Ecolabeling voor schoonmaakdiensten of elk gelijkwaardig certificaat dat de gevraagde schoonmaakdienst dekt. De gelijkwaardige certificaten worden uitgereikt door instellingen die zich schikken naar het Gemeen-schapsrecht of de relevante Europese of internationale standaarden inzake certificatie en zijn gebaseerd op Europese of internationale standaarden inzake duurzame ontwikkeling. Elk ander be wijsmiddel dat deze technische draagkracht aantoont, overhandigd door de onderneming, zal even eens aanvaard worden.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Nombre d'heures de prestation de nettoyage sur base annuelle, Weging: 35
Criterium 2: Prijs, Weging: 30
Criterium 3: Qualité des services et des procédures de contrôle appliqué, Weging: 25
Criterium 4: Prise en compte des critères de développement durable, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/6/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/6/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/5/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA