AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeinde Lontzen
Kirchstrasse 46, BE-4710 Lontzen
Contact: Gemeinde Lontzen
Herr Manuel Staner
Tel: +32 87898055 E-mail: manuel.staner@lontzen.be
Internet adres(sen): www. lontzen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
CSC n° 09-1-16 - Los 1 Rohbauarbeiten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Bahnhofstraße in 4710 Lontzen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Das Projekt beinhaltet den Umbau eines Teilgebäudes des alten Bahnhofes in ein multifunktionelles Begenungszentrum gelegen Bahnhofstraße in 4710.
Die Arbeiten sind in 3 Lose unterteilt:
Los 1: Rohbau, Innenausbau, Außenanlagen
Los 2: Heizung & Sanitär
Los 3: Elektroarbeiten & Brandmeldeanlage
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Der Submittent muss zugelassen sein in der Kategorie D und Klasse 4 für das Los1, in Kategorie D 16/17 und in der Klasse 1 für das Los 2; In Kategorie P und in der Klasse 1 für das Los 3
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Siehe Lastenheft
Gemäß dem Königlichen erlass vom 15.07.2011 - durch Bankgarantie
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Siehe Lastenheft
Klasse 4: bis zu 900.000 EUR, Kategorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/06/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Dokumente auf CD
Es ist Kontakt mit dem Studienbüro zu nehmen:
Palotas-Reichelt & Partner
Neustraße 57 - 4700 Eupen
Tel: 087 / 554432
E-Mail: Ralph.palotas@pr-partner.eu
IBAN: BE80 7310 0222 1877
BIC: KREDBEBB
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/06/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/06/2016 - 10:00
Plaats: Gemeindeverwaltung Lontzen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/05/2016