AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeinde Raeren
Hauptstraße 26, BE-4730 Raeren
Contact: Theiss Martina
Tel: +32 87858979 Fax: +32 87652888 E-mail: martina.wingens@raeren.be
Internet adres(sen): www.raeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
CSC 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Straßenunterhaltsarbeiten - siehe Lastenheft
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
siehe Lastenheft
Geraamde waarde zonder BTW: 440000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
gemäss des Kgl. Erlasses vom 15.07.2011 - Bankerklärung, dass man sich nicht im Konkurs befindet. Der Auftragnehmer muss der Kategorie C angehören 05 oder 00
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
ONSS-Erklärung
Bescheinigung der Zulassung und Einregistrierung
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Der Auftragnehmer muss beweisen können, dass er die Technik beherrscht bzgl. des Straßenbelages auf der ganzen Länge und Breite. Auch soll der Auftragnehmer eine Referenzliste aufweisen mit vergleichbaren Arbeiten der letzten 3 Jahre.
Klasse: Klasse 3: bis zu 500.000 EUR, Kategorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/06/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 25.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Der Betrag von 25 ? muss überwiesen werden auf das Konto des Bauamtes BE07 0910 1764 8066. Nach der Überweisung wird das Lastenheft zugeschickt.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/06/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
15/06/2016 - 11:00
Plaats: Besprechungsraum des Bauamtes (Hauptstraße 30, 4730 Raeren)
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Alle Anbieter
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/05/2016