AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Joost-ten-Node
Sterrenkundenlaan 13, BE-1210 Sint-Joost-ten-Node
Contact: De heer Ir. Goga
Tel: +32 22202566 Fax: +32 22202747 E-mail: lgoga@stjosse.irisnet.be
Internet adres(sen): www.stjosse.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Rivier/Groen en Kruidtuin/Godfried van Bouillon, Opdracht voor de renovatie van de wegen. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Wegen, Rivier/Groen en Kruidtuin/Godfried van Bouillon
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Rivier/Groen en Kruidtuin/Godfried van Bouillon, Opdracht voor de renovatie van de wegen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Kan worden uitgesloten van toegang tot de opdracht in gelijk welk stadium van de procedure, de inschrijver die niet in regel is :
I. met de verplichtingen inzake de betaling van zijn bijdragen aan de sociale zekerheid volgens artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
De inschrijver die personeel tewerkstelt onderworpen aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid van werknemers, wordt vrijgesteld van het voorleggen van het RSZ-attest waarin zijn situatie wordt bepaald inzake betaling van sociale zekerheidsbijdragen tot het voorlaatste afgelopen kalenderjaar vóór de limietdatum voor de ontvangst van de offertes. De opdrachtgever zal zelf overgaan tot het elektronisch nazicht van zijn situatie in toepassing van de bepalingen van artikel 60, § 1er, van dit zelfde koninklijk besluit ;
II. met de fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is volgens artikel 63 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Voor de Belgische inschrijver verifieert de opdrachtgever zelf elektronisch de inachtname van zijn fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën in toepassing van de bepalingen van artikel 60, § 1, van dit zelfde koninklijk besluit.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* De inschrijver dient deze draagkracht te verantwoorden door de aangifte van een jaarlijks totaal omzetcijfer van minimum 550.000,00 EUR over de laatste drie beschikbare dienstjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar met een minimale drempel van 275.000,00 EUR excl. BTW per referentie, gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering. Deze attesten worden afgegeven en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de bouwmeester een privé-persoon is, gebeurt dit door deze laatste. Bij gebreke hiervan is een eenvoudige verklaring van de aannemer toegestaan. Ze vermelden het bedrag, het tijdstip en de plaats van uitvoering van de werken en preciseren of ze werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en op een regelmatige manier tot een goed einde werden gebracht. Desgevallend worden deze attesten rechtstreeks naar de opdrachtgevende overheid verzonden door de bevoegde overheid.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Het bedrag van de offerte, Weging: 50
Criterium 2: Verbetering van de termijnen van executie door een planning van type Gantt, Weging: 30
Criterium 3: L'analyse de la cohérence du planning des travaux de type Gantt, détaillés par rue, postes et sous-postes., Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/5/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Administratieve bepalingen, technische bepalingen, inschrijvingsformulair,Samenvattende meets
Alle documenten zijn gehecht aan de publicatie
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
31/5/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/5/2016