AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Agatha-Berchem
Koning Albertlaan 33, BE-1082 Sint-Agatha-Berchem
Contact: Mevrouw Mariana Toaza
Tel: +32 24640417 Fax: +32 24640495 E-mail: mtoaza@1082berchem.irisnet.be
Internet adres(sen): www.berchem.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Gemeentelijk domein, Basilieklaan 14 - Inrichting van een synthetisch Hockeyveld en van een Padelveld
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Basilieklaan 14 te 1082 Sint-Agatha-Berchem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het gaat om een opdracht voor aanneming van werken voor de bouw van een nat synthetisch Hockeyveld en van een Padelveld op het gemeentelijk vrijetijdsdomein gelegen in de Basilieklaan 14 te 1082 Sint-Agatha-Berchem.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.Het attest waarvan sprake zal door de Aanbestedende Overheid aangevraagd worden door elektronische middelen "digiflow".
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.Het attest waarvan sprake zal door de Aanbestedende Overheid aangevraagd worden door elektronische middelen "digiflow".
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. De inschrijver voegt bij zijn offerte, certificaten voor tenminste drie gelijksoortige werken die minimum 750.000,00 EUR excl. btw bedragen.
Vereiste erkenning: G4 (Speciale bekledingen voor sportvelden), klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 80
Criterium 2: Uitvoeringstermijn, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 145.20 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Conditions d'obtention du cahier des charges: le cahier spécial des charges est disponible auprès de l'auteur de projet L'Equerre scrl - Téléphone : 04/365.35.46 - Fax : 04/366.14.76 - Mail : info@j2f.be
Prix : EUR 145.20 TVAC
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
8/6/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
8/6/2016 - 14:00
Plaats: Gemeentebestuur Sint-Agatha-Berchem - Feestzaal 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Een verplicht bezoek van de site is voorzien en overeen te komen met de ontwerper en de leidende ambtenaar.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/4/2016