Provincie Antwerpen Departement Logistiek

Antwerpen - DIVA - Museum voor Edelsmeedkunst, Juwelen en Diamant - renovatie Suikerrui en Gildekamersstraat - bouwwerken.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Antwerpen - Departement Logistiek
Koningin Elisabethlei 22, BE-2018 Antwerpen
Contact: Charlotte Rubbens
Tel: +32 32406617 E-mail: Charlotte.Rubbens@provincieantwerpen.be
Internet adres(sen): www.provant.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Antwerpen - DIVA - Museum voor Edelsmeedkunst, Juwelen en Diamant - renovatie Suikerrui en Gildekamersstraat - bouwwerken.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Museum voor Edelsmeedkunst, Juwelen en Diamant, Suikerrui 17-19, Gildekamersstraat 2-9 te 2000 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het verbouwen en uitbreiden met een circulatievolume van de bestaande museumgebouwen tot een nieuw Museum voor Edelsmeedkunst, Juwelen en Diamant (DIVA) met bibliotheek en polyvalente zalen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
RSZ-attest en fiscaal attest
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De aannemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de categorie D, in klasse 8 of hogere, op basis van de kostenraming.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De aannemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de categorie D, in klasse 8 of hogere, op basis van de kostenraming.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/06/2016 - 14:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/06/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/06/2016 - 14:00
Plaats: In de kantoren van de provincie Antwerpen, Desguinlei 100 te 2018 Antwerpen, gelijkvloers, zaal Salens
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn werd uitgedrukt in kalenderdagen.
De aanbestedingsdocumenten kunnen gratis gedownload worden met een link naar de server van de ontwerper. De documenten kunnen opgevraagd worden door contact op te nemen met Ilse Williame bij 8 office architects. De aanvrager dient een e-mail met contactgegevens van de geïnteresseerde inschrijver te sturen naar info@8office.eu.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/04/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA