AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
INFRABEL - Directie Asset Management-Area North-East
Koningin Astridplein 27, BE-2018 Antwerpen
Contact: TUC RAIL N.V.
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internet adres(sen): www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=233908https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=233908https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-AM+%28TR%29-6%2F32%2F2%2F215%2F371-F05
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TR215371:Herelektrificatie van L27, Fase 1. Gemeenten: Vilvoorde, Zemst
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Vilvoorde, Zemst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De opdracht bestaat hoofdzakelijk uit FASE 1 tussen Vilvoorde en Weerde van de herelektrificatie van de L27, met inbegrip van de plaatsing van de nieuwe en afbraak van de oude constructies.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie II.1.5).
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De Belgische erkenning van aannemers van werken in de categorie H2, klasse 8 of in een klasse overeenkomstig het totale offertebedrag.
- Certificaat van "Quality Management System", volgens de normen EN ISO 9001:2000 of 2008.
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte.
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15 dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte en waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene administratie van de inning en de invordering).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 8
Categorie: H2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/06/2016-10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
13/06/2016-10:30
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum:
13/06/2016-10:30
Plaats: Infrabel, Directie Asset Management, Area NO, Koningin Astridplein 27, 2018 Antwerpen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/04/2016