AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening
Stropstraat 1, BE-9000 GENT
Contact: Rombaut Patrick Désiré
E-mail: patrick.rombaut@farys.be
Internet adres(sen): www.farys.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=235283https://eten.publicprocurement.be/etendering/prepare.do?tile=selectAuthentication&extWS=TMVW-DOM-060-12-001-Z-F05&userType=SUPPLIER&language=nl
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
DOM-189-11-146-ZU: Het uitvoeren van riolerings- en wegeniswerken in de Brugge- en Wingenesteenweg (Klaphulle) op het grondgebied van de gemeente Ruiselede (Doomkerke - Fase 2).
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Ruiselede
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
DOM-189-11-146-ZU: Het uitvoeren van riolerings- en wegeniswerken in de Brugge- en Wingenesteenweg (Klaphulle) op het grondgebied van de gemeente Ruiselede (Doomkerke - Fase 2).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Financiële en economische draagkracht: de minimumvoorwaarden van financiële en economische aard overeenkomstig de wetgeving betreffende de erkenning van aannemers van werken zijn voldoende. Indien de aannemer over de erkenning beschikt is voldaan aan dit criterium.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 7, Categorie: C1 en/of E1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/06/2016-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 400.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten zijn te verkrijgen bij contante betaling of na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnr. BIC KREDBEBB - IBAN BE83 4761 2380 3115 van het ontwerpbureau Plantec nv, Nieuwpoortsesteenweg 399 - 8400 Oostende met vermelding van "1774w - Ruiselede - Doomkerke - fase 2" voor de prijs van ? 995 (incl. 21% btw) voor de papieren versie (incl. CD-rom en bijlagen deels digitaal) of ? 400 (incl. 21% btw) voor de volledige digitale versie (CD-rom).
Indien de kandidaat de aanbestedingsdocumenten wenst af te halen, neemt hij eerst telefonisch contact op het telefoonnummer 059 / 56 10 10. In het ander geval kan Plantec nv niet garanderen dat de aanbestedingsdocumenten ter beschikking zullen zijn. De documenten kunnen afgehaald worden bij ontwerpbureau Plantec nv, alle werkdagen, van 10 tot 12u en van 13u tot 16u.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
20/06/2016-15:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum:
20/06/2016-15:00
Plaats: TMVW, Stropstraat 1 te 9000 Gent
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/04/2016