AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Karel de Grote Hogeschool VZW
Brusselstraat 45, BE-2018 Antwerpen
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Levering, plaatsing en onderhoud van verschillende sanitaire voorzieningen van Karel de Grote Hogeschool.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: zie bestek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Levering, plaatsing en onderhoud van verschillende sanitaire voorzieningen van Karel de Grote Hogeschool.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie bestek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver bewijst zijn financiële en economische draagkracht voor deze opdracht door volgende zaken toe te voegen aan zijn offerte:
- Globale omzetverklaring
De globale omzetverklaring toont een minimale jaarlijkse omzet aan van 500.000 euro gedurende de laatste 3 jaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver bewijst zijn technische bekwaamheid voor deze opdracht door volgende zaken toe te voegen aan zijn offerte:
- Referentieopdrachten vergelijkbaar aan de onderhavige opdracht uitgevoerd gedurende de laatste 3 jaar met opgave van volgende gegevens: periode van uitvoering, contactpersoon + contactgegevens, waarde van de opdracht
De referentieopdrachten moeten een minimale opdrachtwaarde vertegenwoordigen van 200.000 euro exclusief btw, per referentieopdracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/6/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/6/2016 - 12:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
13/6/2016 - 12:00
Plaats: Karel de Grote Hogeschool Dienst Aankoop, Generaal Armstrongweg 1, Digipolis Gebouw 1 te 2020 Antwerpen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/4/2016