AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Infrastructuur
Koningsstraat 76, BE-1000 Brussel
Contact: Bernard Vande Lanoitte
Tel: +32 25638566 Fax: +32 25637112 E-mail: vandelanoitteb@stib.irisnet.be
Internet adres(sen): www.mivb.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=234275
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Zuidstation - Inrichtingen Field Support
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Zuidstation metro corridor-Niv. -1- Esplanade Ingang esplanade Europa (Pensioentoren) 1060 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Deze opdracht betreft de inrichting van werk- en vergaderruimtes, met inbegrip van sanitair en douches voor de agenten van Field Support in het Zuidstation
De volledige opdracht van de uitvoering van de werken, de installatie en de beveiliging van de werken, de volledige last van arbeidskrachten, opslag, transport, uitvoeringsmiddelen voor de opdracht en het in werking stellen van:
1. De realisatie de afbraakwerken, de muuropeningen en afbraak, het evacueren van het afval dat de werf met zich meebrengt
2. Metselwerken, interieurafwerking: zoals wanden, vloeren, pleisterwerk, schilderwerken en valse plafonds
3. Aanpassingswerken van de elektriciteit laagspanning en informatica voor de nieuwe organisatie van de lokalen
4. Loodgieterswerken en sanitaire voorzieningen met het oog op he installeren douches en sanitair
5. Het volledige beheer van het werk in fases en organisatie volgens een strikte planning
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
Geraamde waarde zonder BTW: 250000.00 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek in bijlage van deze aankondiging.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek in bijlage van deze aankondiging.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek in bijlage van deze aankondiging.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/05/2016-00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
17/05/2016-17:30
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/04/2016