Provincie Limburg

LS-MS Raamovereenkomst voor het uitvoeren van herstellingen, onderhouds- en beperkte investeringswerken aan elektrische installaties in het patrimonium van het provinciebestuur Limburg.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
provincie Limburg
Universiteitslaan 1, BE-3500 Hasselt
Tel: +32 11237111 Fax: +32 11238111 E-mail: info@limburg.be
Internet adres(sen): www.limburg.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
LS-MS Raamovereenkomst voor het uitvoeren van herstellingen, onderhouds- en beperkte investeringswerken aan elektrische installaties in het patrimonium van het provinciebestuur Limburg.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Provinciale instellingen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor het uitvoeren van herstellingen, onderhouds- en beperkte investeringswerken aan elektrische installaties in het patrimonium van het provinciebestuur Limburg.
De raamovereenkomst stelt het kader vast waarin diverse deelopdrachten, welke via afzonderlijke beslissingen medegedeeld worden, uitgevoerd dienen te worden.
De diverse deelopdrachten hebben telkens een eigen aanvangsdatum, uitvoeringstermijn en een eigen oplevering.
Het betreft een raamovereenkomst voor de duur van één (1) jaar.
Verlenging met drie keer één (1) jaar is mogelijk, na goedkeuring door de deputatie. De verlenging kan maximaal drie (3) keer toegestaan worden.
De raamovereenkomst is opgedeeld in 4 percelen, namelijk Laagspanning elektriciteit-beveiliging opgedeeld in 3 geografische zones enerzijds en Midden Spanning elektriciteit voor het gehele patrimonium (geografische zones Midden Limburg + Noord-Oost Limburg + Zuid Limburg):
PERCEEL 1: LS elektriciteit-beveiliging patrimonium geografische zone Midden Limburg
PERCEEL 2: LS elektriciteit-beveiliging patrimonium geografische zone Noord - Oost Limburg
PERCEEL 3: LS elektriciteit-beveiliging patrimonium geografische zone Zuid Limburg
PERCEEL 4: MS elektriciteit gehele patrimonium provinciebestuur Limburg (geografische zones Midden Limburg + Noord - Oost Limburg + Zuid Limburg)
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: LS elektriciteit-beveiliging patrimonium geografische zone Midden Limburg
Korte beschrijving:
LS elektriciteit-beveiliging patrimonium geografische zone Midden Limburg
Perceel 2: LS elektriciteit-beveiliging patrimonium geografische zone Noord - Oost Limburg
Korte beschrijving:
LS elektriciteit-beveiliging patrimonium geografische zone Noord - Oost Limburg
Perceel 3: LS elektriciteit-beveiliging patrimonium geografische zone Zuid Limburg
Korte beschrijving:
LS elektriciteit-beveiliging patrimonium geografische zone Zuid Limburg
Perceel 4: MS elektriciteit gehele patrimonium provinciebestuur Limburg (geografische zones Midden Limburg + Noord - Oost Limburg + Zuid Limburg)
Korte beschrijving:
MS elektriciteit gehele patrimonium provinciebestuur Limburg (geografische zones Midden Limburg + Noord - Oost Limburg + Zuid Limburg)
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* De inschrijver is vrijgesteld van het bijvoegen van een RSZ-attest bij zijn offerte omdat de aanbestedende overheid via elektronische middelen toegang heeft tot de inlichtingen en documenten die haar toelaten de persoonlijke situatie van de inschrijver na te gaan.
Bedraagt de schuld aan bijdrage meer dan 3 000 euro, dan wordt de inschrijver verzocht bij zijn offerte alle inlichtingen te voegen betreffende de eventuele schuldvorderingen zoals bedoeld in art. 62, §1 in fine van het koninklijk besluit van 2011-07-15.
Indien evenwel de inschrijver personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, voegt hij bij zijn offerte een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van offertes is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
DEZE DOCUMENTEN WORDEN VOORAAN IN DE OFFERTE GEZAMENLIJK GEBUNDELD EN DUIDELIJK BENOEMD EN GENUMMERD :
* Het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's en burgerlijke aansprakelijkheid
* Onderstaande bewijzen worden door de aanbestedende overheid zelf opgezocht via de officiële kruispuntbank (DIGIFLOW) en moeten niet bijgevoegd worden:
A. Een attest van niet-faillissement, afgeleverd door de Rechtbank van Koophandel, waaruit blijkt dat de inschrijver geen aangifte heeft gedaan van faillissement of geen gerechtelijk akkoord aangevraagd heeft of niet in staat van faillissement, vereffening of een gelijkaardige situatie verkeert;
B. Een attest, afgeleverd door de Federale Overheidsdienst Financiën, waaruit blijkt dat de inschrijver in orde is met de fiscale verplichtingen (belastingen).
C. Een RSZ-attest waaruit blijkt dat de kandidaat-inschrijver voldoet aan de voorschriften inzake bijdragen voor de sociale zekerheid en bestaanszekerheid.
De inschrijver heeft voor de toepassing van voorgaande bepaling aan de voorschriften voldaan, indien hij volgens zijn rekening, die ten laatste daags voor de opening van de offertes is opgemaakt:
1. Aan de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid al de vereiste aangiften heeft toegezonden, tot en met die welke slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal ten opzichte van de dag van de opening van de offertes, en
2. Op deze aangiften geen verschuldigde bijdragen van meer dan 3.000 EUR moet vereffenen, tenzij hij voor die schuld uitstel van betaling heeft verkregen waarvan hij de termijnen strikt in acht neemt.
Zelfs wanneer de schuld aan bijdragen groter is dan 3.000 EUR , wordt de offerte niet als onregelmatig beschouwd indien de inschrijver, alvorens de beslissing tot het gunnen van de opdracht wordt genomen, aantoont dat hij, de dag waarop het attest zijn toestand bepaalt, op een aanbestedende overheid in de zin van artikel 4, § 1 en § 2, 1° tot 8° en 10°, van de wet of op een overheidsbedrijf in de zin van artikel 26 van die wet, één of meer schuldvorderingen bezit die zeker, opeisbaar en vrij van elke verbintenis tegenover derden zijn en waarvan het bedrag op 3.000 EUR na, ten minste gelijk is aan de bijdragen waarvoor hij met de betaling achterstaat.
Buitenlandse inschrijvers:
Buitenlandse inschrijvers dienen wel de nodige bewijsstukken voor te leggen.
De buitenlandse inschrijver dient bij zijn inschrijving een attest (ev. attesten) te voegen, overeenkomstig artikelen van het Belgisch KB van 14 januari 2013, uitgaande van de bevoegde overheid van het land waar de maatschappelijke zetel gevestigd is.
document verzekeringsmaatschappij - op straffe van uitsluiting
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Het bewijs van erkenning waaruit blijkt dat de aannemer voldoet aan de Wet van 20 maart 1991 houdende de regeling van de erkenning van aannemers van werken en waaruit blijkt dat de aannemer erkend is in de (onder)categoriën P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarmtoestellen tegen brand en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde telefonie), klasse 2
* Referenties van ervaringen voor opdrachten van gelijke aard en omvang: 5 referenties (naam, opdrachtgever, aannemingssom, veiligheidsborging) gedurende de laatste drie jaren
* Bewijs inzake nodige aandacht voor veiligheid voor het uitvoerend personeel van de inschrijver, o.a. VCA, certificaat, BESACC-certificaat, gelijkwaardige werking (met preventie adviseur-veiligheidsplan-VGM voorlichting-VGM-VGM projectplan-VGM actieplan- schadestatistiek- .)
* Vakbekwaamheden uitvoerend personeel inzake bevoegdheidsniveau: bekwaamheidsattest BA4 voor percelen 1 + 2 + 3, en bekwaamheidsattest BA5 voor perceel 4)
* Schriftelijke bevestiging dat de leveringen van materialen ook (bij voorkeur - in onderling overleg) rechtstreeks van de groothandel/fabrikant naar de werf kan gebeuren
* Schriftelijke bevestiging dat de werfleiding of op de werf aanwezige verantwoordelijke in voldoende mate Nederlands spreekt en schrijft om werf - en veiligheidsproblemen te behandelen
* Attest categorie P1 klasse 2
* referentielijst
* certificaten
* Bekwaamheidsattest BA4 of/en BA5
* brief bevestiging rechtstreekse levering materialen
* brief bevestiging nederlandse werfleiding
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 2 (tot 275.000 EUR)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/5/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek met offerteformulier (inclusief inventaris) en andere bijlagen
Het bestek kan aangevraagd worden via :
trinette.vincken@limburg.be - 011 / 23 79 39
andre.jansen@limburg.be - 011 / 23 79 30
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 31/5/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 31/5/2016 - 14:00
Plaats: Provinciehuis - facilitair beheer - D 2.10
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/4/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA