Infrabel Nv - Procurement, Afdeling I-fba51

Levering van 400V-borden in 1 perceel
Levering van 400V-borden bestemd voor de VVDK installaties


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA51
Marcelbroodthaersplein 2 , BE-1060 Brussel
Contact: Miguel LEITAO
Miguel LEITAO I-FBA 516 S 40/1
Tel: +32 24322698 E-mail: miguel.leitao@infrabel.be
Internet adres(sen): INFRABELhttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=232244
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Levering van 400V-borden in 1 perceel
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Levering van 400V-borden bestemd voor de VVDK installaties
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- De kandidaat dient een recent attest te laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenskomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal voor de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
- De kandidaat voegt een recent attest toe van de directe belastingen en van de BTW-administratie, waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode voor de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
- De kandidaat voegt een recent attest toe van niet-faillissement afgeleverd door de Kamer van Koophandel.
- Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord waarin hij bevestigt dat hij zich niet in een van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art. 69 van het KB van 16 juli 2012. De Aanbestedende Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de inschrijver zich niet bevindt in een van de uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art. 69 van het KB van 16 juli 2012. Conform art. 13 van het KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld onder art. 66.
De kandidatuur moet in 3 exemplaren ingediend worden:
- 2 exemplaren in papier versie
- 1 exemplaar per e-mail tav miguel.leitao@infrabel.be
HET BESTEK WORDT SLECHTS OPGESTUURD NA DE SELECTIE VAN KANDIDATUREN
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De kandidaat dient ons te laten geworden :
- zijn zakencijfer van de laatste 3 jaar met een minimum van 7.500.000 euro per jaar (in de vorm van een tabel)
- de status van de risico-indicator van de kandidaat dient kleiner of gelijk aan twee te zijn voor D&B Rating (of gelijkaardig)
GELIEVE GEEN JAARSVERSLAGEN BIJ TE VOEGEN
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De kandidaat dient ons te laten geworden :
- Bewijs van het bestaan van een systeem van interne kwaliteitszorg (ISO 9001 of intern)
- 20 referenties ivm fabricatie en levering van verdeelborden gedurende de laatste 6 jaar (leveringsjaar en jaarlijkse hoeveelheden)
- gekwalificeerd zijn door de fabricant van het laagspanningsmateriaal om typegeteste laagspanningsborden te bouwen conform EN 61439
- de kandidaat maakt verplicht melding van 5 referenties met betrekking tot serieproductie van elektrische voedingsborden met hoog kwaliteitsniveau.
Indien de aanvrager niet de fabrikant is hebben deze inlichtingen ook betrekking op de fabrikant.
Infrabel behoudt zicht het recht voor een audit uit te voeren bij de firma's die zich kandidaat gesteld hebben. Deze audit moet aantonen dat zij voldoen aan de gestelde basisvereisten in het domein.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 25/05/2016-10:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/04/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA