AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Peer
Zuidervest 2A, BE-3990 Peer
Contact: Mevrouw Marijke Simons
Tel: +32 11610734 Fax: +32 11610701 E-mail: marijke.simons@peer.be
Internet adres(sen): http://www.peer.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg fietsstraat Peer-centrum
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Oudestraat - Markt - Kerkstraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanleg fietsstraat Peer-centrum
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/5/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 310.55 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het bestek kan aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting van het aankoopbedrag van de opdrachtdocumenten op het rekeningnummer van de ontwerper Antea Group nv, BE81 4062 09046124.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/5/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/5/2016 - 10:00
Plaats: 't Poorthuis, Raadzaal, Zuidervest 2a te 3990 Peer
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/4/2016