Sck-cen

Uitnodiging tot indienen offerte - Kleppen & Fittings voor kleine buizen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
Aard van de opdracht: Raamovereenkomst voor 2 jaar.
Het SCKCEN overweegt de aankoop van kranen, fittingen en accessoires.
De offerte zal in detail het volgende opgeven:
 Gedetailleerde prijs voor de apparatuur
 Levertijd voor apparatuur
 Garantie certificaten voor de apparatuur
Het SCKCEN verwerft aldus afsluiters, fittingen en accessoires voor montage op kleine buizen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
SCKCEN
Herrmann-Debrouxlaan 40, BE-1160 Brussel
Contact: De heer Jef Smeyers
Tel: +32 14332928 Fax: +32 14313765 E-mail: aanbestedingen@sckcen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Kleppen & Fittings voor kleine buizen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Centrale Magazijn, Boeretang 200 te 2400 Mol
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aard van de opdracht: Raamovereenkomst voor 2 jaar.
Het SCKCEN overweegt de aankoop van kranen, fittingen en accessoires.
De offerte zal in detail het volgende opgeven:
 Gedetailleerde prijs voor de apparatuur
 Levertijd voor apparatuur
 Garantie certificaten voor de apparatuur
Het SCKCEN verwerft aldus afsluiters, fittingen en accessoires voor montage op kleine buizen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Manuele en pneumatische ventielen en veiligheidskleppen
Korte beschrijving:
Manuele en pneumatische ventielen en veiligheidskleppen
Perceel 2: Koppelingen voor deze ventielen en veiligheidskleppen
Korte beschrijving:
Koppelingen voor deze ventielen en veiligheidskleppen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.
De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden geacht een misdrijf te zijn dat de professionele integriteit aantast. Van zodra deze wordt vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest kan deze worden aangewend als uitsluitingsgrond, ongeacht de stand van de procedure.
Onder sociale wetgeving wordt onder meer verstaan:
- het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen;
- de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht uitmaakt over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
* Attest van capaciteit om op lange termijn (10 jaar) reserveonderdelen te leveren.
Jaarlijkse omzet van min. EUR 750.000,00 in de betrokken activiteit gedurende de 3 laatste financiële jaren
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen van min. 50.000 Euro (referenties) die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* Opgeven marktaandeel (%) in België enerzijds en in Europa anderzijds.
Aantal voor te leggen referenties: min. 2 - max. 3!
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/5/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek/lastenboek is gratis te verkrijgen via e-mail gericht aan 'aanbestedingen@sckcen.be'.
Dit lastenboek is enkel in het frans beschikbaar.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/5/2016 - 17:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/4/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA