AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - Asset Management Area Center
Frankrijkstraat 85, BE-1060 Brussel
Contact: Mia Versluys
Tel: +32 22245077 E-mail: mia.versluys@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=223748https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=I-I.CE-57%2F43%2F1%2F14%2F079-F05
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
57/43/1/14/079 Telebeheer van 11kV installaties VVDK in de Area Center
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: In Area Center
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De aanneming bestaat hoofdzakelijk uit:
- Plaatsen en aansluiten van de bekabeling voor de voeding, bediening, signalisatie en datatransmissie voor de telebediening van alle transformatieposten en voedingsposten in de AREA Center;
- Plaatsen van borden telebediening (exclusief RTU) voor de telebediening van alle transformatieposten en voedingsposten in de AREA Center;
- Plaatsen en indienstnemen van de hardware (inclusief communicatiemodules, interfacemodules, messcheidingsklemmen, inclusief koppeling met glasvezelkabel, inclusief RTU en toebehoren) voor de telebediening van alle transformatieposten en voedingsposten in de AREA Center;
- Plaatsing van de nodige kabelgoten;
- Levering van de bekabeling voor de voeding, bediening, signalisatie en datatransmissie voor de telebediening van alle transformatieposten en voedingsposten in de AREA Center;
- Levering van borden telebediening (exclusief RTU) voor de telebediening van alle transformatieposten en voedingsposten in de AREA Center;
- Leveren van de hardware (inclusief communicatiemodules, interfacemodules, messcheidingsklemmen, inclusief koppeling met glasvezelkabel, inclusief RTU en toebehoren) voor de telebediening van alle transformatieposten en voedingsposten in de AREA Center;
- Levering van de nodige kabelgoten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een voorafgaandelijk plaatsbezoek is verplicht.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- een RSZ-attest overeenkomstig art. 67 van het KB plaatsing van 16.07.2012
- Een fiscaal attest in het kader van overheidsopdrachten overeenkomstig art. 68 van het KB
plaatsing van 16.07.2012, afgeleverd door de Algemene Administratie lnning en lnvorderingen,
NOGA - Toren A, 17"" verdieping, Koning Albert ll-laan 33 bus 43, 1030 Schaarbeek, tel.
021575.80.80, e-mail: telemarc@minfin.fed.be, maximum l5 dagen voor de uiterste datum van
indiening van de offertes"
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De vereiste erkenning der aannemers ondercategorie P1, klasse 6 of hoger
- De inschrijver moet beschikken over voldoende ervaring met gelijkaardige werken. Hiervoor dient de inschrijver aan te tonen dat hij de laatste 5 jaar gelijkaardige werken heeft uitgevoerd en tot een goed einde heeft gebracht voor een totaal gecumuleerd bedrag van 500.000,00 EUR. De inschrijver moet dit aantonen doormiddel van één of meerdere formulieren "4BIS: Getuigschrift van goede uitvoering der werken". Met gelijkaardige werken wordt verstaan het leveren, plaatsen en in dienst stellen van een volledig telebeheer installatie (RTU, communicatiemodules, interfacemodules, messcheidingsklemmen, optische vezel en communicatie kabels) voor hoogspanningstransformatieposten en -verdeelposten. Om aan te tonene dat hij voldoet aand dit kwalitatieve selectiecriterium, voegt de inschrijver de nodige documenten toe bij zijn inschrijving.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/05/2016-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
24/05/2016-10:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum:
24/05/2016-10:00
Plaats: Infrabel Asset Management Area Center - Blok F lokaal F0.724, Frankrijkstraat 85 te 1060 Brussel
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbare zitting
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/04/2016