AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kinderdagverblijf Lutgardisschool Elsene VZW
Naamsesteenweg 355, BE-3001 Heverlee
Contact: Mevrouw Veerle Mertens
E-mail: veerle.mertens@kdv.annuntiaten.be>
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aankoop van meubilair, materiaal, elektrische apparatuur en diverse benodigdheden voor de inrichting van kinderdagverblijf "Robbedoes"
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aankoop van meubilair, materiaal, elektrische apparatuur en diverse benodigdheden voor de inrichting van kinderdagverblijf "Robbedoes".
Jan Stobbaertslaan, 56 - 1030 Schaarbeek
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Uitrusting leefgroep baby' s
Korte beschrijving:
Uitrusting leefgroep baby' s
Perceel 2: Pedagogisch materiaal baby's
Korte beschrijving:
Pedagogisch materiaal baby's
Perceel 3: Uitrusting leefgroep peuters
Korte beschrijving:
Uitrusting leefgroep peuters
Perceel 4: Buitenspeelgoed
Korte beschrijving:
Buitenspeelgoed
Perceel 5: Groot elektro
Korte beschrijving:
Groot elektro
Perceel 6: Klein elektro
Korte beschrijving:
Klein elektro
Perceel 7: ICT
Korte beschrijving:
ICT
Perceel 8: Kantoorbenodigdheden
Korte beschrijving:
Kantoorbenodigdheden
Perceel 9: Linnen
Korte beschrijving:
Linnen
Perceel 10: Onderhoudsmateriaal (schoonmaak)
Korte beschrijving:
Onderhoudsmateriaal (schoonmaak)
Perceel 11: Speelstraat
Korte beschrijving:
Speelstraat
Perceel 12: Meubilair maatwerk
Korte beschrijving:
Meubilair maatwerk
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/5/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het bestek kan digitaal opgevraag worden: veerle.mertens@kdv.annuntiaten.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/5/2016 - 12:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
24/5/2016 - 12:00
Plaats: Naamsesteenweg 355; 3001 Heverlee - Lokaal K.09
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/4/2016