AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vlerick Vastgoed
Doorniksewijk 49, BE-8500 Kortrijk
Contact: Cnockaert Ann, Hoogweg 40, 8940 Wervik
Tel: +56 311702 E-mail: ann.cnockaert@cnockaert.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=233778
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Kortrijk: Wegenis- riolerings- en omgevingswerken op de verkaveling Langwater KR0125
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
DEEL 1 : Wegenis- en riolerinsgwerken + groenaanleg in de verkaveling :Het aanleggen van een gescheiden rioleringsstelsel met de noodzakelijke opbraak en heraanleg van de bovenbouw in de Morinnestraat en aanleg van een gescheiden rioolstelsel en nieuwe wegenis in de verkaveling.met groenaanleg en het onderhoud tijdens de waarborgperiode.
DEEL 2 : Omgevingswerken in het parkgebied
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 6, Categorie: C of C1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/05/2016 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 350.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden die in het bijzonder toepasselijk zijn kunnen, mits voorafgaandelijke storting op rekening nr. 468-3161931-88 van Bureau Cnockaert, Hoogweg 40, 8940 Wervik en met vermelding van het BTW-nr. en dossiernr. KR 0125, worden aangekocht (btw incl.): het bestek met bijlagen, de offertebescheiden (offerte en samenvattende opmetingsstaat), en de plannen. De digitale aanbestedingsdocumenten kunnen ook gratis digitaal opgevraagd worden via mail aan evelyn.lefevre@cnockaert.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/05/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/05/2016 - 10:30
Plaats: De opening van de offertes heeft plaats ten overstaan van de Burgemeester of Afgevaardigde in de trouwzaal op het gelijkvloers van het Historisch Stadhuis, Grote Markt 54, 8500 Kortrijk.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de opening is openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/04/2016