AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Buggenhout
Nieuwstraat 2, BE-9255 Buggenhout
Contact: Marc Vinck
Tel: +32 52339527
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=233593
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Gemeentelijke Basisschool Opdorp: renovatie refter en turnzaal
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Buggenhout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Gemeentelijke Basisschool Opdorp - renovatie refter en turnzaal:
- Sloopwerken
- Buitenschrijnwerk
- Interieurafwerking
- Technische uitrustingen - Elektriciteit
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Klasse 2 (categorie D)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/05/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier kan aangekocht worden via overschrijving op rekeningnummer
BE70 4400 3466 3125(BIC: KREDBEBB) op naam van Evolta Engineers NV met vermelding van dossiernr. 14/18.001. De kostprijs voor de documenten bedraagt 100 EUR (incl. 6% BTW, verzendingskosten en USB-stick met digitale versie van de documenten). Na ontvangst van betaling worden de documenten per post verstuurd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/05/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
24/05/2016 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis Buggenhout, raadzaal (2e verdieping), Nieuwstraat 2, 9255 Buggenhout
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Conform artikel 44 van KB 15/07/2011 dienen eventuele aanvullende inlichtingen over het bestek schriftelijk via
aanbestedingen@evolta.be gevraagd zodat, in geval van noodwendigheid van antwoord, alle aannemers gelijk
behandeld worden en correcte informatie verspreid wordt. Op telefonische vragen zal niet geantwoord worden.
Conform artikel 86 van KB 15/07/2011 moeten vergissingen en leemtes uiterlijk 10 dagen voor inschrijving schriftelijk gemeld worden.
De bescheiden betreffende onderhavige opdracht liggen ter inzage van de inschrijvers in de burelen van: Gemeente Buggenhout, iedere werkdag van 9u tot 12u.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/04/2016