AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vlaamse Landmaatschappij
Gulden Vlieslaan 72, BE-1060 Brussel
Contact: De heer Tom Ronsyn
Tel: +32 25437340 Fax: +32 25437399 E-mail: tom.ronsyn@vlm.be
Internet adres(sen): www.vlm.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Onderhoudscontract VLM Herentals - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: VLM Regio Oost (Antwerpen), Cardijnlaan 1 te 2200 Herentals
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat het leveren van diensten met als voorwerp het technisch beheer/onderhoud (preventief/curatief) en herstelling met totale waarborg van de werking van:
- de centrale verwarming (warmteproductie en distributiesystemen), koelmachines (koudeproductie en distributiesystemen), verluchting- en klimaatregelingsinstallaties, gebouwenbeheerssysteem Schneider.
- de sanitaire installaties (koud- en warmwatervoorzieningen, ditributiesystemen aanvoer en afvoersystemen.
- de waterbehandelingsinstallatie voor recuperatie van regenwater.
- Elektriciteit: HS en LS.
- Brandkleppen
- Installaties in dienst houden conform de wettelijke voorschriften.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting of belangenvermenging te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§1 en 2 van het KB van 15 juli 2011 betreffende plaatsing van overheidsopdrachten.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/5/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het digitale bestek en zijn bijlagen kunnen gratis verkregen worden via het platform e-notification (https://enot.publicprocurement.be/).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/5/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/4/2016