AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Geel
Dr. Sanodreef 4, BE-2440 Geel
Contact: Vansant Josepha
Josee Vansant
Tel: +49 14579295 E-mail: josee.vansant@opzgeel.be
Internet adres(sen): http://www.opzgeel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Dienstroosterplanning
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: OPZ Geel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Totaaloplossing voor een digitale dienstroosterplanning en een tijdsregistratiesysteem, gekoppeld aan de bestaande loonregistratie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een attest RSZ van laatste kwartaal
Kandidaat verklaart zich niet te bevinden in één van de uitsluitingsgevallen van artikel 61§1 en 2 van het KB Plaatsing van 15/7/2011.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De jaarrekeningen en omzet van laatste 3 boekjaren zullen via Digiflow worden opgevraagd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een opgave per project van de 3 voornaamste gelijkaardige diensten gedurende de afgelopen 5 jaar bij voorkeur in ziekenhuizen, met vermelding van volgende inlichtingen:
omschrijving van de opdracht en implementatietraject
duurtijd van het traject
bedrag van de opdracht en van de instanties waarvoor zij bestemd waren.
contactpersoon + attest goede uitvoering
Kennis van werking ziekenhuis, ziekenhuiswetgeving en sociale wetgeving dient aangetoond te worden via presentatie.
Beschrijving van soft- en hardware ter ondersteuning van proces.
Beschrijving van geboden ondersteuning en van helpdeskfunctie.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure:
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 09/05/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/05/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/04/2016