Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Geel

Dienstroosterplanning.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Geel
Dr. Sanodreef 4, BE-2440 Geel
Contact: Vansant Josepha
Josee Vansant
Tel: +49 14579295 E-mail: josee.vansant@opzgeel.be
Internet adres(sen): http://www.opzgeel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Dienstroosterplanning
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: OPZ Geel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Totaaloplossing voor een digitale dienstroosterplanning en een tijdsregistratiesysteem, gekoppeld aan de bestaande loonregistratie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een attest RSZ van laatste kwartaal
Kandidaat verklaart zich niet te bevinden in één van de uitsluitingsgevallen van artikel 61§1 en 2 van het KB Plaatsing van 15/7/2011.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De jaarrekeningen en omzet van laatste 3 boekjaren zullen via Digiflow worden opgevraagd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een opgave per project van de 3 voornaamste gelijkaardige diensten gedurende de afgelopen 5 jaar bij voorkeur in ziekenhuizen, met vermelding van volgende inlichtingen:
omschrijving van de opdracht en implementatietraject
duurtijd van het traject
bedrag van de opdracht en van de instanties waarvoor zij bestemd waren.
contactpersoon + attest goede uitvoering
Kennis van werking ziekenhuis, ziekenhuiswetgeving en sociale wetgeving dient aangetoond te worden via presentatie.
Beschrijving van soft- en hardware ter ondersteuning van proces.
Beschrijving van geboden ondersteuning en van helpdeskfunctie.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure:
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 09/05/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/05/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/04/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA