Infrabel Nv - Procurement, Afdeling I-fba.51

Raamovereenkomst voor de levering en de installatie van primaire multiplexers voor toegang van low-speed signalen tot het INFRABEL transmissienetwerk
Levering en installatie van primaire multiplexers voor toegang van low-speed signalen tot het INFRABEL transmissienetwerk onder de vorm van een raamovereenkomst van:
- 4 jaar, verlengbaar met 2 maal 1 jaar voor de aankoop
- 14 jaar, verlengbaar met 2 maal 1 jaar voor het onderhoud


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Marcelbroodthaers 2 , BE-1060 Brussel
Contact: Adelment Sylvie Pascale
Tel: +32 24322649 E-mail: sylvie.adelment@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=231008
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor de levering en de installatie van primaire multiplexers voor toegang van low-speed signalen tot het INFRABEL transmissienetwerk
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering van de goederen: Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Levering en installatie van primaire multiplexers voor toegang van low-speed signalen tot het INFRABEL transmissienetwerk onder de vorm van een raamovereenkomst van:
- 4 jaar, verlengbaar met 2 maal 1 jaar voor de aankoop
- 14 jaar, verlengbaar met 2 maal 1 jaar voor het onderhoud
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord naar behoren ondertekend
en gedateerd door een wettige vertegenwoordiger van het bedrijf (er moet een document worden ingediend
dat de ondertekeningsbevoegdheid van deze persoon aantoont), waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één
van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. De Aanbestedende
Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de Inschrijver zich niet bevindt in één van de
uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. Conform art 13 van het
KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te
vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld
onder art 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de
vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het
voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot
deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft
aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij
gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de
ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Concreet vragen we de volgende attesten :
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale
zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling
der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij
gevestigd is.
- Een recent "fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten"(< 3 maand) of een verklaring onder
ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (<3maand) of een verklaring onder ede
of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent uittreksel uit het strafregister (<3maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig document
afgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.
- Een verklaring op erewoord.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Het kandiderend bedrijf dient zijn technische vakbekwaamheid aan te tonen middels reeds uitgevoerde opdrachten vergelijkbaar met deze en getuigen dat ze over de organisatie beschikt nodig voor het uitvoeren van deze opdracht, verspreid over het belgische grondgebied.
Het kandiderend bedrijf moet aantonen dat het in de afgelopen vijf jaar tenminste drie installaties bestaande uit 30 uitrustingen heeft gerealiseerd.
Het kandiderend bedrijf moet hiervan het bewijs leveren middels een verklaring van de opdrachtgever waarbij de omvang van de opdracht, de duur van de realisatie ten opzichte van de oorspronkelijke planning, de
onderhoudsperiode en de mate van tevredenheid van de opdrachtgever vermeld worden.
Het kandiderend bedrijf dient aan te tonen dat het beschikt over eigen ervaring en ontwikkelcapaciteit op het vlak van management systemen. Het kandiderend bedrijf voegt bij zijn aanvraag tot deelnamen een duideliike beschrijving van de gebruikte referenties (aanvangs- en einddatum, omvang van het project, aantal apparaten, interventie- en reparatietermijnen, contactpersonen, enz.) en van zijn concrete inbreng in het project (maximaal 2 bladzijden per referentie).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/05/2016-12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 12/05/2016-12:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/04/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA