Vito

LEVEREN EN PLAATSEN MIDDENSPANNINGSBORD EN TOEBEHOREN.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VITO
Boeretang 200, BE-2400 MOL
Contact: Mevrouw Sigrid Ramaekers
Tel: +32 14335577 E-mail: procurement@vito.be
Internet adres(sen): www.vito.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
LEVEREN EN PLAATSEN MIDDENSPANNINGSBORD EN TOEBEHOREN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: VITO technische dossiers, Boeretang 200 te 2400 MOL
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren en plaatsen middenspanningsbord, algemeen laagspanningsbord kabels en toebehoren.
Plaats van uitvoering: VITO gebouw TAP - Boeretang 282 - 2400 Mol
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
1. Een passende bankverklaring (notoriëteitsverklaring)
2. Verwachten wij een bepaalde minimale omzet per jaar van de firma ter waarde van EUR 1 000 000
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
1. Beschrijving van de organisatie van de inschrijver en dit voor de aspecten die in verband met dit bestek in aanmerking komen (dit zijn niet de gevraagde gegevens voor de gunningscriteria).
2. Het opgeven van minimaal drie gelijkaardige referenties van een soortgelijk project, van de afgelopen drie jaar met een korte omschrijving van het voorwerp, de waarde en de contactgegevens van de klant.
- Naam firma
- Contactpersoon en telefoonnummer en e-mail
- omschrijving van de opdracht,
- de grootte van het projectteam en welke disciplines,
- welke technische disciplines
- de financiële grootte orde van het project
Vereiste erkenning: C6 (Sterkstroom- en telecommunicatiekabels in sleuven leggen, zonder aaneenkoppeling), Klasse 2
C7 (Horizontale doorpersingen van buizen voor kabels en leidingen), Klasse 3
P2 (Elektrische en elektromechanische installaties van kunstwerken en nijverheidsinrichtingen, en elektrische buiteninstallaties), Klasse 3
Indien de inschrijver zelf niet de nodige erkenningen heeft, dient hij beroep te doen op een onderaannemer die -voor betreffend gedeelte van de werken- de vereiste erkenning heeft. De inschrijver blijft als enige verantwoordelijk tegenover VITO, zelfs indien hij de aanneming geheel of gedeeltelijk aan onderaannemers toevertrouwt.
VCA certificaat van de uiteindelijke uitvoerders van de opdracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Kostprijs, Weging: 40
Criterium 2: Technische waarde, Weging: 40
Criterium 3: Plan van aanpak, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/5/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek en alle bijhorende documenten kunnen worden gedownload van de website
" https://enot.publicprocurement.be/preSearchNotice.do "
(bekendmakingen zoeken -- zoeken met het dossiernummer MSBORD-TAP- dossier openen -- alle documenten downloaden)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/5/2016 - 14:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 25/5/2016 - 14:30
Plaats: VITO, gebouw HKT, vergaderzaal 2de verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
17/05/2016 om 10.00
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren op dinsdag 17/5/2016 omstreeks 10:00.
De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
De aannemer wordt verzocht om vóór het opmaken van zijn prijs zich ter plaatse te begeven om zich van de bestaande toestand op de hoogte te stellen. Dit bezoek is verplicht.
Door het feit dat hij zijn offerte indient, inclusief het ingevulde attest erkent de inschrijver dat hij ter plaatse is geweest en zich op de hoogte gesteld heeft van de bestaande toestand van de bouwplaats, de ligging, de omgeving en de toegangswegen. De inschrijver wordt dientengevolge geacht zich volledig rekenschap te hebben gegeven van de omvang der
aanneming en de moeilijkheidsgraad van de uit te voeren werken, m.b.t.:
- de algemene coördinatie van de werken;
- de inrichting van de bouwplaats;
- de noodzakelijke veiligheidsvoorzieningen op de werf;
- de mogelijkheden tot de aanvoer en het stockeren van materialen;
het plaatsen van stellingen;
- de eventuele voorafgaande slopingswerken;
- de gebeurlijke aanbouw tegen en de bijhorende afwerkingen van bestaande constructies.
Volgende persoon kan gecontacteerd worden om de toestand ter plaatse te bekijken:
Contactpersoon: Jan Van Roy (Tel: 014335410)
De aannemers zullen zich aanmelden bij de hoofdingang bij de bewakingsdienst, die uw contactpersoon zal verwittigen. Het aanwezigheidsattest van een voorafgaand bezoek wordt door VITO ondertekend ter beschikking gesteld aan de kandidaat aannemer/uitvoerder.
Kopie van dit attest wordt bij de inschrijving gevoegd als één van de geldende criteriavereisten.
Er mogen maximaal 2 personen aanwezig zijn tijdens dit bezoek, gelieve de namen van de aanwezigen ten laatste 5 werkdagen voordien door te geven aan de bovenvermelde persoon.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/4/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA