AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GasthuisZusters Antwerpen vzw
Oosterveldlaan 22, BE-2610 Wilrijk
Contact: Roger Albertijn
Tel: +32 34434994 E-mail: roger.albertijn@gza.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=233400
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
WZC Cadiz - perceel: keuken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
WZC Cadiz - perceel: keuken
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Lot 1 - Keukenequipment
Perceel 2: Lot 2 - Koeling
Perceel 3: Lot 3 - Dampkappen
Perceel 4: Lot 4 - Distributie en regeneratie
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: T4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Technische waarde, kwaliteit en esthetische waarde, Weging: 30
Criterium 3: Garantie, Weging: 5
Criterium 4: Dienst na verkoop, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/05/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Dossier is te verkrijgen na afspraak met An Peeters, projectleider Nieuwbouw & renovatie GZA vzw via gsm-nummer 0474 85 71 12. Betaling kostprijs dient cash te gebeuren.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
02/06/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
02/06/2016 - 11:00
Plaats: Vergaderzaal Arena 1 (route 295) in campus Sint-Augustinus, GZA vzw, Oosterveldlaan 22 te 2610 wilrijk
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De prijzen worden niet afgeroepen.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Ontwerper: FBO Consulting, p/a Doornzeledries 122 te 9940 Evergem. Contactpersoon: Freddy Oushoorn - 0475 26 71 39 - fbo@telenet.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/04/2016