Infrabel Nv - Procurement, Afdeling I-fba.51

Onderhoud gedurend 10 jaar van de installaties voor toegangscontrole, tijdsregistratie en van de elektronische sleutelkasten voor de gebouwen van Infrabel.
Dit project omvat het preventief en correctief onderhoud van hardware en software voor de installaties van toegangscontrole, tijdregistratie en voor de elektronische sleutelkasten Proxsafe van de merken ID-Tech of Deister in de gebouwen van Infrabel:
 Hardware : Controllers - Prikklokken - Badgelezers - Sluitsystemen - Speedgates - Videoparlofoons - Sleutelkasten Proxsafe...
Plaats: Brussel


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Marcelbroodthaers 2 , BE-1060 Brussel
Contact: David DRUEZ
Tel: +32 25263599 E-mail: david.druez@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=232008
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud gedurend 10 jaar van de installaties voor toegangscontrole, tijdsregistratie en van de elektronische sleutelkasten voor de gebouwen van Infrabel.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van verlening van de diensten: Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Dit project omvat het preventief en correctief onderhoud van hardware en software voor de installaties van toegangscontrole, tijdregistratie en voor de elektronische sleutelkasten Proxsafe van de merken ID-Tech of Deister in de gebouwen van Infrabel:
 Hardware : Controllers - Prikklokken - Badgelezers - Sluitsystemen - Speedgates - Videoparlofoons - Sleutelkasten Proxsafe (Deister) - Tourniquets;
 Software: ID-tech Suite + Proxsafe Commander.
Dit project omvat eveneens de wijzigingen op de bestaande systemen.
Het betreft de toegangcontroleinstallaties voor +/- 100 gebouwen van Infrabel. Dat zijn ongeveer 100 controllers, 150 prikklokken, 800 badgelezers, 600 sluitsystemen, 10 speedgates, 50 videoparlofoons 11 sleutelkasten Proxsafe en enkele tourniquets. Deze cijfers zijn louter indicatief en wijzigen in functie van uitbreidingen en lopende projecten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord naar behoren ondertekend
en gedateerd door een wettige vertegenwoordiger van het bedrijf (er moet een document worden ingediend
dat de ondertekeningsbevoegdheid van deze persoon aantoont), waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één
van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. De Aanbestedende
Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de Inschrijver zich niet bevindt in één van de
uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. Conform art 13 van het
KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te
vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld
onder art 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de
vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het
voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot
deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft
aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij
gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de
ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Concreet vragen we de volgende attesten :
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale
zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling
der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij
gevestigd is.
- Een recent "fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten"(< 3 maand) of een verklaring onder
ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (<3maand) of een verklaring onder ede
of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent uittreksel uit het strafregister (<3maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig document
afgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.
- Een verklaring op erewoord.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De kandidaat voegt bij zijn kandidatuur de omzet van het laatste boekjaar waaruit blijkt dat dit groter is dan of gelijk aan 15 miljoen euro.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De kandidaat moet over voldoende capaciteit en competenties beschikken om de prestaties van deze opdracht te kunnen realiseren en moet dat in zijn kandidatuur aantonen aan de hand van drie gelijkaardige projecten, gerealiseerd na 2012 bij zijn voor andere klanten. De kandidaat zal per project een beschrijving geven van maximum 2 bladzijden voor de prestaties die gerealiseerd werden met betrekking tot installaties die ten minste 150 apparaten van diverse aard tellen. Voor tenminste één van de drie voorgestelde projecten zullen de uitrustingen verspreid zijn over het volledig Belgisch grondgebied.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/05/2016-12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 11/05/2016-12:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/04/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA