AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Marcelbroodthaers 2 , BE-1060 Brussel
Contact: David DRUEZ
Tel: +32 25263599 E-mail: david.druez@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=232071
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamcontract voor de levering en de logistiek en het onderhoud van mobiele camerasystemen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van verlening van de diensten: Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Dit raamcontract omvat :
- het leveren van kant-en-klare mobiele camerasystemen gedurende 4 jaar voor de bijzondere en tijdelijke behoeften van beveiliging van lnfrabel: dreiging van terrorisme, diefstallen, werken langsheen de sporen, tijdelijk gebrek aan klassieke camera's, .
- alle logistische aspecten van levering, installatie, indienststelling op de site, eventuele tijdelijke stockage bij de leverancier, .;
- het onderhoud van de apparatuur gedurende 8 jaar
- opties: prijslijst van reservestukken,.
- de levering en het onderhoud zijn beiden 2X verlengbaar met telkens 1 jaar
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord naar behoren ondertekend
en gedateerd door een wettige vertegenwoordiger van het bedrijf (er moet een document worden ingediend
dat de ondertekeningsbevoegdheid van deze persoon aantoont), waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één
van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. De Aanbestedende
Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de Inschrijver zich niet bevindt in één van de
uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. Conform art 13 van het
KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te
vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld
onder art 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de
vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het
voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot
deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft
aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij
gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de
ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Concreet vragen we de volgende attesten :
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale
zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling
der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij
gevestigd is.
- Een recent "fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten"(< 3 maand) of een verklaring onder
ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (<3maand) of een verklaring onder ede
of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent uittreksel uit het strafregister (<3maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig document
afgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.
- Een verklaring op erewoord.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
ln het laatste boekjaar een omzet gehaald hebben van minstens 500.000 ? in het domein van veiligheidsactiviteiten.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1) Minstens één klantreferentie met 5 installaties, operationeel sinds 01/01/2014
2) Beschikken ten laatste op 01/11/2016 over een vergunning FOD Binnenlandse Zaken (lijst IBZ directie Private veiligheid)
3) Beschikken over een controlekamer / meldkamer 24/24 en 7/7 in het nederlands en in het frans
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/05/2016-12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
11/05/2016-12:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/04/2016