AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stadt Sankt Vith
Hauptstrasse 43, BE-4780 Sankt Vith
Contact: Dienst Öffentliche Arbeiten
Luc Pecheur
Tel: +32 80280105 Fax: +32 80228001 E-mail: luc.pecheur@st.vith.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=232973
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovierung und Umbau des Rathauses in Sankt Vith
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hauptstraße 43 in B-4780 Sankt Vith
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovierung und Umbau des Rathauses in Sankt Vith: Erneuerung der Fenster, Fassadenisolierung, Umbau im Innenbereich, Aufzug
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Erneuerung der Fenster und Türen
Korte beschrijving:
Erneuerung der Fenster und Außentüren (Aluminium)
Perceel 2: Wärmedämmung der Fassaden
Korte beschrijving:
Wärmedämmung der Fassaden
Perceel 3: Statik, Fassadendämmung, Heizung, Sanitär, Elektroinstallation, Beleuchtung, Aufzug, Decken, Innenschreinerarbeiten, Anstrich, Bodenbeläge
Korte beschrijving:
Statik, Fassadendämmung, Heizung, Sanitär, Elektroinstallation, Beleuchtung, Aufzug, Decken, Innenschreinerarbeiten, Anstrich, Bodenbeläge
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
siehe Lastenheft
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
siehe Lastenheft
siehe Lastenheft
III.2.3. Vakbekwaamheid:
siehe Lastenheft
Los 1: D5, D14 und D20, Klasse 3
Los 2: D4, Klasse 1
Los 3: D1, Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/05/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 10.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Zustellung der Unterlagen per Drop-Box Link auf Anfrage an folgende Mail-Adresse: info@mariopalm.com. Die Unterlagen werden zugestellt sobald die 10,00 ? auf das Konto BE34 3630 5091 0690 (Referenz: Projekt Rathaus St. Vith) überwiesen wurden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/05/2016 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
13/05/2016 - 09:00
Plaats: Rathaus Sankt Vith, Hauptstraße 43, 4780 Sankt Vith (1. Etage, Sitzungssaal des Gemeindekollegiums)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/04/2016