AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Peer
Zuidervest 2A, BE-3990 Peer
Contact: De heer Bert Govaerts
Tel: +32 11610700 Fax: +32 11610701 E-mail: bert.govaerts@peer.be
Internet adres(sen): http://www.peer.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Scholencampus panhoven omgevingswerken parkzone
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Site Panhoven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het betreffende project zal de aanleg van een park voor de Scholencampus Panhoven te Peer realiseren.
Concreet omvat het project volgende werken:
- Voorbereidende werken
- Grondwerken
- Aanleg van twee wadi's en speelheuvels
- Realisatie van een podium in beton
- Plaatsen van speeltoestellen en meubilair
- Aanleg van groenzones en aanplant van bomen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: G (Grondwerken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/5/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten zijn te verkrijgen na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnr. KBC met nr. BE70 4400 3466 3125 BIC KREDBEBB van Evolta Engineers NV Koningsstraat 270 120 Brussel - 02/217 27 97 met vermelding van BTW-nr. van de aankoper onder volgende voorwaarden:
Prijs plannen: 75 euro
Prijs dossier (bestek - offerteformulier - samenvattende opmetingsstaat - details): 50 euro
Prijs CD-rom + Port- en verzendingskosten: 50 euro
Totaalprijs: 175 euro
Prijs voor enkel de meetstaat in excel per email: 30 euro
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/5/2016 - 11:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/5/2016 - 11:30
Plaats: BICC PEER Lokaal 1, Zuidervest 2A te 3990 Peer
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 5/4/2016