Stad Brussel - Departement Wegeniswerken

TV/2015/160/PP - de reinigings- en schilderwerken, de verwijdering van graffiti en stickers en het preventief behandelen tegen graffiti
Verlengbare overheidsopdracht van werken met als voorwerp de reinigings- en schilderwerken, de verwijdering van graffiti en stickers en het preventief behandelen tegen graffiti, uit te voeren op gebouwen, constructies (monumenten, bruggen, fonteinen, trappen,.) en stadsmeubilair (papiermanden, paaltjes, signalisatieborden, banken,.) op het grondgebied van de stad Brussel en dit gedurende een periode van 24 maanden.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Brussel - Departement Wegeniswerken
Ruimingskaai 1, BE-1000 Brussel
Contact: Truyens Pascal
Tel: +32 2795613 E-mail: pascal.truyens@brucity.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=232574
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TV/2015/160/PP - de reinigings- en schilderwerken, de verwijdering van graffiti en stickers en het preventief behandelen tegen graffiti
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Verlengbare overheidsopdracht van werken met als voorwerp de reinigings- en schilderwerken, de verwijdering van graffiti en stickers en het preventief behandelen tegen graffiti, uit te voeren op gebouwen, constructies (monumenten, bruggen, fonteinen, trappen,.) en stadsmeubilair (papiermanden, paaltjes, signalisatieborden, banken,.) op het grondgebied van de stad Brussel en dit gedurende een periode van 24 maanden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1) Indien de inschrijver personeel te werk stelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van
de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, dan kijkt de aanbestedende
overheid na, per elektronische weg of de inschrijver in orde is inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale
zekerheid.
2) Indien de inschrijver personeel te werk stelt dat afkomstig is van een Lidstaat van de Europese Unie en dat
niet beoogt is door § 1, dan voegt hij bij zijn offerte een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde Overheid
en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaalt voor de ontvangst
van de offertes, voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid
overeenstemmend met de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
3) Indien de inschrijver onderworpen is aan de sociale zekerheid van zelfstandigen, dan voegt hij bij zijn offerte
een fiscaal attest betreffende zijn situatie inzake de betaling van zijn bijdragen aan de sociale zekerheid.
4) De inschrijver voegt bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale
verplichtingen overeenstemmend met de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten
opzichte van de FOD Financiën, op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
De verplichtingen hebben betrekking tot de belasting op de toegevoegde waarde en de belasting op particulieren
of vennootschapsbelasting.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1) De inschrijver voegt bij zijn offerte een lijst van de drie voornaamste opdrachten van werken, die hij in de loop van de afgelopen vijf jaar heeft verricht en die gelijkaardig zijn aan het voorwerp van de opdracht. Hij vermeldt daarbij het bedrag van de werken, de datum van uitvoering alsook de openbare of privé-bestemmeling.
Gaat het over werken uitgevoerd voor de rekening van openbare autoriteiten, dan voegt de inschrijver bij zijn offerte, als bewijs van goede uitvoering van de werken, de attesten, afgeleverd en getekend door betrokkene autoriteiten.
Indien het gaat over werken uitgevoerd voor de rekening van privé-bestemmelingen, dan voegt de inschrijver bij zijn offerte de attesten van deze bestemmelingen als bewijs van goede uitvoering van de werken. Zoniet, kan hij zelf verklaren dat de werkzaamheden werden uitgevoerd.
Elk vermelde opdracht heeft een waarde van minstens 100.000,00 euro exclusief B.T.W.
2) De inschrijver voegt bij zijn offerte
- hetzij een attest van zijn erkenning in de onder-categorie D21 klasse 3 ;
- hetzij een bewijs of een attest dat aantoont dat hij ingeschreven is op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere Lidstaat van de Europese Unie en ieder document dat de gelijkwaardighed van deze certificatie of inschrijving bevestigt met de hierboven vereiste erkenning.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure metbekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/04/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 26/04/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/04/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA