AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kirchenfabrik St. Nikolaus Eupen
Marktplatz 26, BE-4700 Eupen
Contact: Kirchenfabrik St. Nikolaus Eupen
Herr Elmar Krings
Tel: +32 87556624 Fax: +32 87556626
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Turmsanierung Pfarrkirche St. Nikolaus
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Pfarrkirche St. Nikolaus
Marktplatz-Kirchgasse
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Es geht um die Sanierung der beiden Kirchtürme der Pfarrkirche Sankt Nikolaus in Eupen.
Der Auftrag umfasst folgende Lose
Los 1: Rohbauarbeiten - Los 2: Dacharbeiten - Los 3: Heizung
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Rohbauarbeiten
Korte beschrijving:
Die Arbeiten benöten die Zulassung D und D23 - Klasse 3
Perceel 2: Dacharbeiten
Korte beschrijving:
Die Arbeiten benötigen eine Zulassung D und D24 oder D22 und D24 - Klasse 3
Perceel 3: Heizung
Korte beschrijving:
Die Arbeiten benötigen eine Zulassung D und D17 - Klasse 1
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
siehe Lastenheft
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
siehe Lastenheft
III.2.3. Vakbekwaamheid:
siehe Lastenheft
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/04/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 30.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Preis pro Los -
Überweisung auf das Konto des Projektautors A.A.E.G. sprl.
BE61 240 0419829 17 (Fortis)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/05/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
10/05/2016 - 10:00
Plaats: Stadtverwaltung Eupen, 1. Etage, Rathausplatz 14 à 4700 Eupen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Eine Ortsbesichtigung ist PFLICHT - der diesbezügliche Termin wurde auf den 26/04/2016 um 10.00 Uhr festgelegt.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/04/2016