AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
MRMP-I/S - Algemene Directie Material Resources - Divisie Overheidsopdrachten - "Sectie Infrastucture" - Ondersectie "Diensten"
Eversestraat, 1, BE-1140 Evere
Contact: Garrein Frank Erik
Tel: +32 24415527 Fax: +32 24439426 E-mail: Frank.Garrein@mil.be
Internet adres(sen): http://www.mil.be/mr/subject/index.asp?LAN=fr&ID=1190
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Meerjarige open opdracht (2016-2019) tegen prijslijst voor het uitvoeren van onderhouds-, herstellings-, beperkte aanpassings- en beperkte renovatiewerken aan de bestaande gebouwen in de militaire kwartieren en domeinen van Defensie, gelegen in de zone van het Plateau ROCOURT
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Bijlage D van het bestek geeft een opsomming van de betrokken sites (provincie, gemeente en kwartier) gelegen in de zone van het Plateau ROCOURT. Deze lijst is niet limitatief.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Meerjarige overeenkomst (2016-2019) van werken tegen prijslijst.
De onderhavige overheidsopdracht betreft het uitvoeren van preventieve of correctieve onderhouds- en herstellingswerken aan de bestaande gebouwen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid tot opdrachten voor het uitvoeren van beperkte aanpassings- en renovatiewerken.
Niet beperkende opsomming van mogelijke opdrachten (vaak ook een combinatie van)
- Algemeen bouw
Divers metselwerk (nieuw, voegen, herstellen, .)
Diverse vloer-/muurwerken (nieuw, vervangen, herstellen, .) in diverse materie
Beton (herstellen, .)
Binnen- en buitentrappen (nieuw, vervangen, herstellen, .)
Vervangen/plaatsen/herstellen binnenschrijnwerk (ramen, deuren, nooddeuren, nooduitgangen, branddeuren, vervangen glas, .)
Renovatie algemeen
Lekken (opzoeken, herstellen, .)
Plafonds (nieuw, vervangen, herstellen, .)
Inrichting ruimte als bureel of administratieve lokaal
Vochtbehandeling
.
- Buitenschrijnwerk
Vervangen/plaatsen ramen en deuren/vliegenramen
Herstellen ramen en deuren
Onderhoud en controle
Vervangen glas
Deurpompen/panieksluitingen (plaatsen/vervangen/herstellen/afstellen)
.
- Sanitair en HVAC
Renovatie sanitair
Inrichting ruimte tot sanitaire ruimte
.
- Elektriciteit, brandmelding, data en telefonie
.
- Schilderwerken
Herstellingen vóór schilderwerken
Binnen: lokalen, gangen, traphallen, plafonds, vloeren
Buiten: gevels, schrijnwerk
.
Deze overeenkomst betreft een stock-aanneming die betrekking heeft op werken waarvan de plaats, de exacte aard en/of de omvang niet a priori bepaald zijn in dit bestek.
Alle werken gebeuren aan de hand van deelbestellingen, welke steeds bestaan uit levering EN plaatsing, maximaal gebaseerd op de posten van de prijslijst.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning aannemer: de inschrijver dient het bewijs te leveren van erkenning in de categorie D (Bouwwerken) van de klasse 1, hetzij de bewijzen te leveren dat hij voldoet aan de voorwaarden gesteld door of krachtens de wetgeving betreffende de erkenning van Aannemers van werken
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/05/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
17/05/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
17/05/2016 - 11:00
Plaats: Divisie Overheidsopdrachten (MRMP) - Blok 4 D - Gelijkvloers - Lokaal 4 D.0.88 - Kwartier Koningin ELISABETH - Eversestraat 1 te B-1140 BRUSSEL (zie Bijl B aan het bestek)
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Geen beperking op aantal deelnemers.
Zie richtlijnen in Bijl B
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Informatievergadering
Alle eventuele vragen kunnen gesteld worden op het forum beschikbaar via deze publicatie.
Daarnaast, om alle onduidelijkheden betreffende het bestek te vermijden, organiseert de Aanbestedende Overheid tussen de publicatie van de aankondiging van de opdracht en de opening van de offertes voorafgaande informatievergaderingen waarop alle potentiële inschrijvers uitgenodigd zijn.
Deze informatievergadering zullen doorgaan (datum/uur/plaats):
o 18 april 2016 10u IEPER
14u BRUGGE
o 20 april 2016 10u FLORENNES
14u MARCHE-EN-FAMENNE
o 21 april 2016 10u BERLAAR
14u LEOPOLDSBURG
o 26 april 2016 10u BEAUVECHAIN
14u ROCOURT
o 29 april 2016 11u EVERE
Gezien de veiligheidsvoorschriften, verplichte bevestiging van deelname/inschrijving bij de contactpersoon (zie § 3.a. van het bestek), ten laatste 3 dagen voor de informatievergadering, met vermelding van de firma en na(a)m(en) van de aanwezige(n).
Na ontvangst van de inschrijving zullen de details, specifiek voor de gekozen informatievergadering(en), worden overgemaakt.
Bij gebrek aan inschrijvingen kan een informatievergadering geannuleerd worden.
Op elke informatievergadering zal eerst een korte toelichting gegeven worden betreffende het voorwerp van deze overheidsopdracht. Tijdens deze vergadering zal er verder mondeling geantwoord worden op de door de potentiële inschrijvers gestelde vragen.
In principe zullen de antwoorden geen enkele wijziging met zich meebrengen aan dit bestek; zij dienen alleen om verduidelijkingen te geven.
De Aanbestedende Overheid zal aan de gekende inschrijvers een proces-verbaal versturen met de behandelde vragen en de antwoorden; en zal dit tevens publiceren op https://enot.publicprocurement.be.
Potentiële inschrijvers die niet op de informatievergadering kunnen aanwezig zijn, worden verzocht kennis te nemen van het proces-verbaal op https://enot.publicprocurement.be of kunnen per e-mail de Aanbestedende Overheid contacteren met het oog op het verkrijgen van dit proces-verbaal.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/04/2016