AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Grondregie van de Stad Brussel
Emile Jacqmainlaan 1 , BE-1000 Brussel
Contact: De heer Rachid Aarbioui
Tel: +32 22793217 Fax: +32 22793239 E-mail: rachid.aarbioui@brucity.be
Internet adres(sen): www.bruxelles.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud, herstelling en conform stellen van Hoge Spanning cabines
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse locaties op het grondgebied van de Stad Brussel, 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhoud, herstelling en conform stellen van Hoge Spanning cabines
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
3. Professioneel verzekeringsattest in tienjaarlijkse aansprakelijkheid gedagtekend minder dan drie maanden geleden; deze verzekering moet conform zijn aan de wettelijke voorschriften van toepassing in België voor wat betreft de modaliteiten en de omvang van de waarborg.
Zie hier boven
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties. Met minimaal 2 diensten voor soortgelijke diensten
Zie hier boven
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/5/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het lastenboek is elektronisch beschikbaar op aanvraag aan het volgende adres: rachid.aarbioui@brucity.be, sami.ellafi@brucity.be. Gelieve u naam en de naam van uw firma en het BTW nummer van deze aan te geven bij uw aanvraag.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/5/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
10/5/2016 - 11:00
Plaats: Emile Jacqmainlaan 1 te 1000 Brussel, 2de verdieping,bureau 2.04
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/3/2016