Gemeente Sint-joost-ten-node

Uitnodiging tot indienen offerte - Opdracht voor bouwwerken van thermischeisolatie en geventillerde bekleding van gevel van het gelegen flatgebouw 57, SintFransiscusstraat - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
Opdracht voor bouwwerken van thermischeisolatie en geventillerde bekleding van gevel van het gelegen flatgebouw 57, SintFransiscusstraat
Plaats: Gemeentelijke Eigendommen, 57, Sint-Franciscusstraat te 1210 Sint-Joost-ten-Node


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Sint-Joost-ten-Node
Sterrenkundenlaan 13, BE-1210 Sint-Joost-ten-Node
Contact: Mevrouw Aline Louckx
Tel: +32 22202804 Fax: +32 22202502 E-mail: alouckx@stjosse.irisnet.be
Internet adres(sen): www.stjosse.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Opdracht voor bouwwerken van thermischeisolatie en geventillerde bekleding van gevel van het gelegen flatgebouw 57, SintFransiscusstraat - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeentelijke Eigendommen, 57, Sint-Franciscusstraat te 1210 Sint-Joost-ten-Node
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Opdracht voor bouwwerken van thermischeisolatie en geventillerde bekleding van gevel van het gelegen flatgebouw 57, SintFransiscusstraat
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De financiële en economische capaciteit zal verantwoord worden door een verklaring betreffende het globale omzetcijfer en het omzetcijfer per werftype gedurende de drie laatste boekjaren.
Globale omzet : 1.500.000 EUR
Omzet per werk : 75.000 EUR
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de van dezelfde aard werkzaamheden (Buitenlandse werkzaanheden van isolatie en bardage) die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
5 attesten van goede uitvoering voor buitenlandse werkzaamheden van isolatie en bardage.
Vereiste erkenning: D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), klasse 1
D (Bouwwerken), klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs
Criterium 2: De technische kwaliteit van de produkten, bewezen aan de hand van technische fiches in bijlage.
Criterium 3: Duur van de garantie fabrikant
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/4/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Administratieve bepalingen, technische bepalingen, inschrijvingsformulair,Samenvattende meets
Het aanbestedingsblad kan via de band geraadpleegd worden : http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1685/EM/2015
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 29/4/2016 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Bezoek of afspraak
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/3/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA