Gewestelijke Overheidsdienst Brussel - Brussel Mobiliteit - Buv - Directie Infrastructuur Van Het Op

Raamovereenkomst voor reiniging van de afwatering van metrokunstwerken
De door onderhavig bijzonder bestek geregelde opdracht is een raamovereenkomst, en omvat alle leveringen, diensten en werken die in hun beginselen in onderhavig bijzonder bestek vermeld staan en die nader zijn uiteengezet in de beschrijvende inventaris,...
Zie BB nr. 1418
Plaats: Brussels Hoofdstedelijk Gewest


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gewestelijke Overheidsdienst Brussel - Brussel Mobiliteit - BUV - Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Vooruitgangsstraat 80, bus 1, BE-1035 Brussel
Contact: Vancraenbroeck Eric Paul
E-mail: evancraenbroeck@sprb.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=230935
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor reiniging van de afwatering van metrokunstwerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van verlening van de diensten: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De door onderhavig bijzonder bestek geregelde opdracht is een raamovereenkomst, en omvat alle leveringen, diensten en werken die in hun beginselen in onderhavig bijzonder bestek vermeld staan en die nader zijn uiteengezet in de beschrijvende inventaris, evenals in alle andere contractuele bescheiden.
Deze raamovereenkomst wordt met één enkele aannemer afgesloten.
Ze omvatten onder andere:
- alle leveringen en prestaties nodig voor het reinigen van het rioolnet (buien en bezoekkamers) in de verschillende tunels en stations eenals de graafwerken in de ballast;
- alle leveringen en prestaties nodig voor het ontstoppen van riolering, na vaststelling door en schriftelijke opdracht gegeven door de leidende ambtenaar;
- alle transport en prestaties nodig voor het wegvoeren van de afval, het stof en het andere vuil buiten het openbaar domein. Het eventueel transport d.m.v. de werktrein is niet ten laste van de dienstverlener;
- het nazicht van leidingen d.m.v. camera's.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie BB nr. 1418
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Artikel 65, §1: Raadpleging via elektronische weg :
Voor de Belgische inschrijvers zal de Aanbestedende overheid zelf de inlichtingen en documenten m.b.t. het attest van betaling van de sociale zekerheid en van de beroepsmatigefiscale verplichtingen via elektronische weg opzoeken in de federale databanken die beschouwd worden als authentieke bronnen.
De andere vereiste documenten en inlichtingen voor de kwalitatieve selectie zullen door de inschrijvers zelf voorgelegd worden.
Artikel 65, §2: Voorleggen van de vereiste dokumenten :
De kandidaat of de inschrijver is er aan gehouden de vereiste inlichtingen en documenten voor te leggen zelfs wanneer hij deze reeds heeft bezord in de loop van een andere procedure georganiseerd door dezelfde Aanbestedende overheid.
Artikel 66, §4: Impliciete verklaring op erewoord :
Door het indienen van zijn offerte, verklaart de inschrijver dat hij zich niet in een van de uitsluitingscriteria bevindt zoals bedoeld in het artikel 66 van het K.B. van 16 juli 2012.
De Aanbestedende overheid onderzoekt de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord in hoofde van de inschrijver wiens offerte als beste gerangschikt is. Daartoe en in het geval dat de Aanbestedende overheid de nuttige inlichtingen niet kan verkrijgen via elektronische weg (Federale informaticatoepassing "digiflow"), vraagt hij de betrokken inschrijver om hem zo snel mogelijk en binnen de vooropgestelde termijn, de inlichtingen of documenten te leveren die toelaten zijn persoonlijke toestand na te gaan.
Opmerkingen :
1. Voor de offertes ingediend door tijdelijk handelsvennootschappen of feitelijke verenigingen, moet elke deelgenoot afzonderlijk bewijzen dat hij zich niet in een "toestand van uitsluiting" bevindt. Bijgevolg is de beschikking over de impliciete verklaring op erewoord waarvan sprake is van toepassing voor elk lid van de tijdelijke handelsvernnoostschap. De uitsluiting van een van de deelgenoten maakt de offerte van de tijdelijke handelsvennootschap of de tijdelijke vereniging nietig (omzendbrief 10.02.98)
2. Indien de AO na verificatie vaststelt dat de impliciete verklaring op erewoord, op de uiterste datum van ontvangst van de offertes, niet of niet meer overeenstemt met de persoonlijke toestand van de geselecteerde inschrijver, dan kan de inschrijver worden uitgesloten.
In dit geval maakt de AO een nieuwe rangschikking op, rekening houdend met de offerte die onmiddellijk na deze van de uitgesloten inschrijver is gerangschikt, en zal ze de persoonlijke situatie nagaan van de op die manier nieuwe gerangschikte inschrijver, enzovoorts, indien dit nodig is.
Artikel 67: Sociale zekerheid :
De buitenlandse Inschrijver moet voldoen aan de kwalitatieve selectievoorwaarden die bevestigd worden door de volgende documenten die verplicht aan de offerte worden toegevoegd:
 het door de buitenlandse bevoegde overheid, volgens het geval, opgemaakte attest waaruit blijkt dat de aannemer in regel is inzake sociale verplichtingen volgens het artikel 67, § 2 van het K.B. van 16 juli 2012.
Artikel 68: Beroepsmatige fiscale verplichtingen :
De buitenlandse Inschrijver moet voldoen aan de kwalitatieve selectievoorwaarden die bevestigd worden door de volgende documenten die verplicht aan de offerte worden toegevoegd:
 het door de buitenlandse bevoegde overheid, volgens het geval, opgemaakte attest waaruit blijkt dat de inschrijver in regel is inzake fiscale verplichtingen volgens het artikel 68 van het K.B. van 16 juli 2012.
Artikel 74: Inschrijving in beroepsregister :
De aannemer moet geregistreerd zijn als aannemer bij het FO Financiën op het ogenblik van de gunning. Het bewijs van erkenning zal aan de offerte bijvoegen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
a) Een lijst van getuigschriften afgeleverd door de bevoegde overheden die de voornaamste diensten weergeeft uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van bedrag en datum waaruit blijkt dat hij met succes gelijkaardige prestaties van onstoffing heeft uitgevoerd ;
b) Een veiligheidscertificaat afgeleverd door een certificatieinstelling op basis van een doorlichting van het bedrijf en zijn werklocaties (audit) voor risicovolle activiteiten waarbij specifiek rekening gehouden wordt met de veiligheidsverplichtingen voor alle werknemers of het bewijs dat hij een aanvraag ingediend voor een audit om dit veiligheidscertificaat te bekomen; in de Benelux betreft het veiligheidscertificaat VCA "Veiligheid Checklijst Aannemers". Voor inschrijvers van buitenlandse oorsprong mag een gelijkwaardig certificaat afgeleverd worden door een bevoegd organisme van het betrokken land.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/04/2016-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 100.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: De elektronische versie van de documenten is gratis te verkrijgen via de link https://enot.publicprocurement.be/ of via aanvraag op het contactpunt hernomen in bijlage A-II.
De papieren versie is betalend en verkrijgbaar middels aanvraag op het contactpunt hernomen in bijlage A-II en overschrijving op rekening IBAN: BE 17 0912 3109 20 21 en BIC: GKCCBEBB met mededeling: "BB nr. BUV/DIOV/1418". De documenten worden verstuurd binnen de 3 werkdagen vanaf ontvangst van het betalingsbewijs.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 27/04/2016-11:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum: 27/04/2016-11:00
Plaats: In de burelen van de Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer - C.C.N. - niveau + 1,5 (Conferentiezaal) - Vooruitgangstraat 80 te 1035 Brussel
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbare zitting
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/03/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA