AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
CONVENT THIERRY
Waterloolaan 136/4, BE-1000 BRUSSEL
Contact: Convent Thierry Charles
Tel: +32 27638457 Fax: +32 27064832 E-mail: convent.th.arch@skynet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=231168
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
PPT 1D - ASBESTVERWIJDERING
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
PPT 1D - Asbestverwijdering
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door enkel het feit van deelname aan de aanbestedingsprocedure, verklaart de inschrijver dat hij zich impliciet in geen van de gevallen bevindt, volgens het artikel 17 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken. De aandacht wordt gevestigd op het feit dat in elk stadium van de procedure, de aanbestedende dienst de inschrijver kan nodigen voor documenten en bewijsstukken in te dienen in gevolg van artikel 17 van de bovenvermelde procedure. Onder deze documenten, zijn het certificaat van het RSZ, de belastingaanslag uitgegeven door de FOD Financiën en het agréatiecertificaat van de aanbestedende onderneming als gemachtigde asbestontruimer - Artikel 7 van het ministerieel besluit van 5 mei 1995 in te dienen, samen met de indiening van de offerte, op straffe van nietigheid.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Bevestiging van een document waaruit blijkt dat de inschrijver aan de eisen van een registreerde aannemer in de categorie G1 klasse 2 voldoet in overeenstemming met de wet van 20 maart 1991 betreffende de registratie van aannemers.
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D4, G5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/04/2016 - 14:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
04/05/2016 - 14:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
04/05/2016 - 14:30
Plaats: Jules Debeckerstraat, 71-75 1081-KOEKELBERG
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het voorafgaand plaatsbezoek wordt op woensdag 13 april 2016 tussen 13u30 et 16u00 op het adres van de aanbestedende dienst georganiseerd.
De uitvoeringstermijn der werken is tussen 4 juli 2016 en 31 augustus 2016 OF tussen 3 juli 2017 en 31 augustus 2017 bepaald met een boeteberekening van laattijdige uitvoering volgens art. 20 § 5 van de bijlage bij het K.B. van 26/9/1996 en art. 48 § 2 van de bijlage bij het K.B. van 26/9/1996.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/03/2016