Gewestelijk Overheidsdienst Brussel - Brussel Stedelijke Ontwikkeling

CSC-BB Dendro_2016: Archeologische opmetingen van de oude dakgebinten in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
De voorliggende overheidsopdracht diensten bestaat uit de realisatie van archeologische opmetingen van een reeks oude gebinten (op het terrein + het in het net zetten van de tekeningen + het maken van fotografische opnamen) gebruikt in de inventaris van...
zie Deel III van het Bijzonder Bestek
Plaats: Brussel Hoofdstedelijk Gewest


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gewestelijk overheidsdienst Brussel - Brussel Stedelijke Ontwikkeling
Vooruitgangstraat 80/1, BE-1035 Brussel
Contact: Directie Monumenten en Landschappen - Departement Archeologisch Erfgoed
Mevr Ann Degraeve
Tel: +32 22042894 Fax: +32 22041522 E-mail: adegraeve@gob.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=230801
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
CSC-BB Dendro_2016: Archeologische opmetingen van de oude dakgebinten in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Brussel Hoofdstedelijk Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De voorliggende overheidsopdracht diensten bestaat uit de realisatie van archeologische opmetingen van een reeks oude gebinten (op het terrein + het in het net zetten van de tekeningen + het maken van fotografische opnamen) gebruikt in de inventaris van de dakgebinten in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (zie lijst in bijlage 1).
De opmetingstechniek op het terrein word vrij bepaald door de inschrijver wetende dat de uiterste datum voor het indienen van het eindproduct is vastgelegd op 29 juli 2016. Het in het net zetten zal volgen op de technische aanbevelingen geleverd in bijlage 2.
De verrichtingen worden gedetailleerd beschreven in Deel III van dit bijzonder bestek.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
zie Deel III van het Bijzonder Bestek
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Ter herinnering, de Aanbestedende Overheid past bij deze opdracht het artikel 61, §4 van KB 15.07.2011 toe. Dit artikel laat het gebruik toe van de impliciete verklaring op erewoord om te bevestigen dat de inschrijvers zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevinden bedoeld in artikel 61, § §1en 2.
Impliciete verklaring op erewoord
Door het indienen van zijn offerte, verklaart de inschrijver dat hij zich niet in een van de uitsluitingscriteria bevindt zoals bedoeld in §§ 1 et 2 van artikel 61 zoals artikelen 62 en 63 van het K.B. van 15.07.2011 plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
In overeenstemming met artikel 63, §2, laatste lid van het KB van 15.07.2011 zal de aanbestedende overheid de situatie van alle inschrijvers verifiëren binnen de 48 uur die volgen op het uiterste tijdstip voor het indienen van de offertes, via de federale computertoepassing "DIGIFLOW". Als de attesten om welke reden dan ook, met name in geval van een tijdelijke onbeschikbaarheid van de toepassing, niet binnen de voormelde termijn van 48 uur via de toepassing "DIGIFLOW" zouden kunnen worden opgevraagd, kan de aanbestedende overheid zich hiervoor richten tot de bevoegde centrale dienst bij de FOD Financiën.
Onder voorbehoud van de bepalingen van artikel 63, § 2, voornoemde laatste lid, moet de aanbestedende overheid via elektronische weg ("DIGIFLOW") nagaan of die impliciete verklaring op erewoord van de inschrijver die als opdrachtnemer kan worden aangewezen klopt, en dat moet gebeuren vooraleer de gunningsbeslissing wordt genomen.
Die controle betreft de volgende informatie: het attest van niet-faillissement of een gelijkaardige toestand (art. 61, §2, 1° en 2° KB van 15.07.2011) en het RSZ-attest (art. 62 KB van 15.07.2011).
In het geval dat de aanbestedende overheid de nuttige informatie niet via elektronische weg kan verkrijgen, vraagt ze aan de inschrijver in kwestie om zo snel mogelijk, en binnen de termijn die ze oplegt, de inlichtingen of documenten bezorgt die het mogelijk maken de persoonlijke situatie van de inschrijver te verifiëren.
Voor offertes ingediend door tijdelijke vennootschappen of feitelijke verenigingen moet elke vennoot apart bewijzen dat hij/zij zich niet in een "uitsluitingssituatie" bevindt (zie hierboven).
Belangrijke opmerking:
In geval een offerte wordt ingediend in de vorm van een tijdelijke handelsvennootschap die nog gevormd moet worden, is de inschrijver ertoe verplicht bij zijn offerte een verklaring te voegen, ondertekend door alle partijen, waarin zij zich ertoe verbinden deze te vormen in geval de opdracht aan deze tijdelijke handelsvennootschap wordt gegund.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
In overeenkomstig artikel 73 van het KB van 15.07.2011, kan de bekwaamheid van de dienstverlener worden beoordeeld aan de hand van met name zijn vakkundigheid, doeltreffendheid, ervaring en betrouwbaarheid op vlak van patrimoniale opmeting.
De inschrijver moet de nodige ondervinding archeologische opmeting kunnen voorleggen. De inschrijver zal zijn bekwaamheid om de opdracht uit te voeren aantonen door het leveren van de volgende documenten:
- een synthese die zijn bekwaamheid, vaardigheid, ondervinding en fiabiliteit aantoont ten opzichte van voorliggende opdracht;
- Drie voorbeelden van bouwarcheologische opmetingen : werftekeningen en nettekeningen (opstanden en grondplannen) waarvan tenminste 2 voorbeelden van opmetingen van een gebinte (plan, longitudinale en transversale doorsnede).
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/04/2016 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/04/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De elektronische versie van de documenten is gratis te verkrijgen via de link https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=230801
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/03/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA