AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Kamer van volksvertegenwoordigers
Paleis der Natie, BE-1008 Brussel
Contact: dienst Algemene Zaken, Financiën en Huisbestuur
de heer L. Slimbrouck
Tel: +32 25498361 Fax: +32 25498274 E-mail: ovomap@dekamer.be
Internet adres(sen): www.dekamer.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Meubilair restaurant Forum
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht bestaat in de levering van restaurantmeubilair voor het nieuwe directierestaurant van de Kamer van volksvertegenwoordigers. Het restaurant bestaat uit een grote zaal met een capaciteit van 72 plaatsen, een aantal salons met een capaciteit van vier tot zestien plaatsen en een ingesloten dakterras met een capaciteit van 30 plaatsen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Binnenmeubilair
Korte beschrijving:
Tafels en stoelen voor de zalen en de salons
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
Perceel 2: Terrasmeubilair
Korte beschrijving:
Tafels en stoelen voor het dakterras
Hoeveelheid of omvang: Zie bestek.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie bestek.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek.
Zie bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 05/04/2016 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/04/2016 - 17:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/03/2016