AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Infrastructuur
Koningsstraat 76, BE-1000 Brussel
Contact: Lemaire Monique
Dietvorst Tim
Tel: +322 5637441 Fax: +322 5637312 E-mail: dietvorstt@stib.irisnet.be
Internet adres(sen): www.mivb.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=229516
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Stelplaats Marconi - Bovenleidingswerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Deze opdracht heeft als voorwerp een bestelling te verwezenlijken voor de uitvoering, volgens de regels van de kunst en in overeenstemming met zowel de administratieve als technische bepalingen van het bestek, van volgende werken:
- Opmaken van een uitvoeringsplan met meetstaat volgens bijgeleverde structuurplannen C_0306-depot en C_0628-ACCSTA
- constructie van een niet-nagespannen bovenleidingsuitrusting voor de tramstelplaats Marconi (buitengedeelte)
- constructie van een nagespannen bovenleidingsuitrusting voor de toegang tot tramstelplaats Marconi (kant Verlengde Stallestraat)
- het te plaatsen materiaal wordt geleverd door de aannemer, met uitzondering van de tractiepalen (reeds geplaatst), rijdraad, sectie-isolatoren en Tensorexen.
- In optie: plaatsen van een starre bovenleiding in de tramstelplaats Marconi (binnengedeelte) en een gedempte starre bovenleiding in de werkplaats Marconi.
- Het te plaatsen materiaal voor de starre bovenleiding (catenaire rigide PAC 110) wordt geleverd door de MIVB.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
1.320.000,00 EUR
Geraamde waarde zonder BTW: 1320000.00 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/04/2016-15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
14/04/2016-15:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/03/2016