Fod Fin Afdeling Aankopen

Open aanbesteding voor kleine herstel- en klusjesdiensten in de gebouwen bezet door de diensten van de FOD Financiën en voor rekening van de FOD Justitie, de FOD Werkgelegenheid, de FOD Economie en de FOD Sociale Zekerheid.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
FOD Fin Afdeling Aankopen
North Galaxy- B Toren-4de verdieping-Albert II-laan 33/961, BE-1030 Brussel
Contact: Aubry Céline
E-mail: celine.aubry@minfin.fed.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=229710
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Open aanbesteding voor kleine herstel- en klusjesdiensten in de gebouwen bezet door de diensten van de FOD Financiën en voor rekening van de FOD Justitie, de FOD Werkgelegenheid, de FOD Economie en de FOD Sociale Zekerheid.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Open aanbesteding voor kleine herstel- en klusjesdiensten in de gebouwen bezet door de diensten van de FOD Financiën en voor rekening van de FOD Justitie, de FOD Werkgelegenheid, de FOD Economie en de FOD Sociale Zekerheid.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Prestaties uitgevoerd op het grondgebied van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Perceel 2: Prestaties uitgevoerd op het grondgebied van het Waals Gewest
Perceel 3: Prestaties uitgevoerd op het grondgebied van het Vlaams Gewest.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Selectiecriteria inzake de financiële draagkracht van de inschrijver (artikel 67 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011)
Om een inschrijving voor de opdracht te mogen indienen, moet de inschrijver:
Per perceel moet de inschrijver in de loop van elk van de drie laatste boekjaren een jaaromzet met betrekking tot de diensten voor deze opdracht hebben gerealiseerd die minstens gelijk is aan:
Perceel 1 Brussels Hoofdstedelijk Gewest: 100.000 EUR
Perceel 2 Waals Gewest: 100.000 EUR
Perceel 3 Vlaams Gewest: 100.000 EUR
Deze vereisten zijn niet te cumuleren.
De buitenlandse ondernemingen moeten bij hun offerte eveneens de goedgekeurde jaarrekeningen van de laatste drie jaar voegen of een document dat alle activa en alle passiva van de onderneming vermeldt. Ingeval de onderneming nog geen jaarrekening heeft gepubliceerd, volstaat een door de boekhouder of door de bedrijfsrevisor of door de persoon of de instelling die in het betrokken land dit soort van functie uitoefent conform verklaarde tussentijdse balans.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Selectiecriteria inzake de technische draagkracht van de inschrijver (artikel 71 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011)
Eerste criterium betreffende de technische draagkracht van de inschrijver
De inschrijver moet aantonen dat hij beschikt over een contactsysteem voor interventies, de klok rond.
Tweede criterium betreffende de technische draagkracht van de inschrijver
Voor de uitvoering van de onderhavige opdracht worden slechts de aannemers aanvaard die, in de loop van de laatste drie jaren, de uitvoering van drie (3) contracten aantonen die betrekking hebben op kleine herstel- en klusjesdiensten in kantoorgebouwen.
De inschrijver voegt bij zijn offerte een lijst met deze drie (3) referenties waarvoor, onder meer, de volgende informatie dient te worden vermeld: gegevens van de contractant (naam, adres, telefoonnummer van een contactpersoon), aantal gebouwen in kwestie en de aard van de interventies.
Deze drie referenties moeten als volgt worden bewezen:
a) als het gaat om diensten aan publieke overheden, dan wordt het bewijs geleverd door certificaten die zijn uitgeschreven of ondertekend door de bevoegde overheid;
b) als het gaat om diensten aan privépersonen, dan worden de prestaties door de betrokkenen gecertificeerd; bij gebrek daaraan kan de inschrijver zijn prestaties zelf voor uitgevoerd verklaren.
Voor elke referentie vult de inschrijver de referentiefiche in bijlage 3 in.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/04/2016 - 14:30
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/04/2016 - 14:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/04/2016 - 14:30
Plaats: In een van de vergaderzalen van de North Galaxy, toegankelijk via de bezoekersingang, Koning Albert II-laan 33 te 1030 BRUSSEL
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/03/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA