AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sibelga
Werkhuizenkaai 16, BE-1000 Brussel
Contact: Jurgen Van Den Bogaert
Jurgen Van Den Bogaert
Tel: +322 2743560 Fax: +322 2743268 E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internet adres(sen): www.sibelga.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=227844
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Sibelga - Beveiliging van de sites
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Sibelga - Het voorwerp van deze procedure is de beveiliging van de sites van de Aanbestedende Overheid (leveringspunten elektriciteit, ontspanningsstations gas, administratieve zetels).
De Opdracht zal in 3 percelen worden onderverdeeld:
Perceel 1: Beveiligingssysteem
Perceel 2: Branddetectie
Perceel 3: Bekabeling
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Beveiligingssysteem
Perceel 2: Branddetectie
Perceel 3: Bekabeling
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
Geraamde waarde zonder BTW: 5410000.00 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Cfr VI.I
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Cfr VI.I
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Cfr VI.I
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/03/2016-16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
01/04/2016-14:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/03/2016