AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Grondregie van de Stad Brussel
Emile Jacqmainlaan 1 , BE-1000 Brussel
Contact: De heer Sébastien WATTHY
Tel: +32 22793223 Fax: +32 22794044 E-mail: sebastien.watthy@brucity.be
Internet adres(sen): www.bruxelles.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud van de tuinen en terreinen van het patrimonium van de Grondregie van de Stad Brussel
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse locaties op het grondgebied van de Stad Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het onderhoud van tuinen en groene ruimten voor een periode van 24 maanden, in verschillende gebouwen van de Grondregie van de Stad Brussel.
De gebouwen en gronden zijn gelegen op het grondgebied van Brussel, Laken, Neder-Over-Heembeek en Haren. De lijst van de groene ruimten is in bijlage van het bestek bijgevoegd.
De Grondregie behoudt zich het recht voor om entiteiten toe te voegen of te schrappen op basis van veranderingen van haar erfgoed.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §1 en 2 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
technische bekwaamheid van de dienstverlener (artikel 68, 72 en 74):
- een lijst van de 3 voornaamste gelijkaardige diensten (onderhoud van tuinen en terreinen) die hij gedurende de afgelopen drie jaar heeft uitgevoerd, met vermelding van hun bedrag, hun datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Een bewijs van goede prestaties bettreffend elke referentie is ook toegevoegd ;
- een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener tijdens de laatste drie jaar;
- een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten (voldoende gedetailleerde beschrijving van de mankracht en het materieel, eventueel gestaafd met foto's);
De inschrijver zal deze documenten vooraan in zijn offerte bundelen in een deel met titel:
KWALITATIEVE SELECTIE - INLICHTINGEN
om het bestuur toelaten om over te gaan tot de kwalitatieve selectie alvorens de offerte zelf te beoordelen.
3 gelijkaardig referenties
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/3/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De lastenboek en de meetstaat zijn elektronisch beschikbaar op aanvraag aan de volgende adressen: sebastien.watthy@brucity.be; cedric.delanghe@brucity.be. Gelieve u naam en de naam van uw firma aan te geven bij uw aanvraag.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
5/4/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
5/4/2016 - 11:00
Plaats: Emile Jacqmainlaan 1 te 1000 Brussel, 2de verdieping,bureau 2.04
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/2/2016