Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel (mivb)

Metro- en premetrostations - Onderhoud van de ventilatie- en airconditioningsuitrustingen
De opdracht betreft alle onderhoudsprestaties aan de ventilatie- en airconditioningsuitrustingen in de verschillende Brusselse (pre)metrostations.
De prestaties omvatten het geheel van het cyclisch onderhoud, de depannages en de herstellingswerken.
Het contract wordt afgesloten voor een totale duur van 4 jaar met mogelijkheid tot verbreking na 1 jaar op elk moment voorbehouden...
Plaats: Metro en pre-metrostations van de Brussels Hoofdstedelijk Gewest


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel (MIVB)
Koningsstraat 76, BE-1000 Brussel
Contact: LEULIER Nicolas
LEULIER Nicolas
Tel: +32 25637180 Fax: +32 25637112 E-mail: leuliern@stib.irisnet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=228681
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Metro- en premetrostations - Onderhoud van de ventilatie- en airconditioningsuitrustingen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van verlening van de diensten: Metro en pre-metrostations van de Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De opdracht betreft alle onderhoudsprestaties aan de ventilatie- en airconditioningsuitrustingen in de verschillende Brusselse (pre)metrostations.
De prestaties omvatten het geheel van het cyclisch onderhoud, de depannages en de herstellingswerken.
Het contract wordt afgesloten voor een totale duur van 4 jaar met mogelijkheid tot verbreking na 1 jaar op elk moment voorbehouden aan beide partijen mits vooropzeg via aangetekend schrijven negen maanden vóór de verbrekingsdatum.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
Geraamde waarde zonder BTW:
tussen: 700000.00 en 900000.00 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De kandidaten moeten beantwoorden aan de minimale deelnemingsvoorwaarden en daartoe moeten zij de volgende documenten, verplicht in volgorde, aan hun kandidatuurstelling toevoegen:
1. Een verklaring op erewoord waarin de kandidaat-onderneming bevestigt dat het zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt, zoals voorzien in artikel 66 van het KB van 16 juli 2012.
2. Een verklaring op erewoord dat de kandidaat-onderneming in staat is ofwel het Nederlands, ofwel het
Frans te gebruiken in al haar contacten met de MIVB (correspondentie, bezoeken, vergaderingen, permanent
werkafgevaardigde, etc.).
3. De kandidaat bezorgt verplicht het bewijs van de minimum volgende erkenningen: D18 - Cl 4.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Om de kandidaten te kunnen selecteren, wordt hen verzocht de documenten bij hun kandidatuur te voegen waaruit blijkt dat zij over de economische en financiële draagkracht beschikken om de opdracht uit te voeren zoals beschreven in punt II.1.4 en II.1.5 (in termen van duur, omvang en waarde), en meer bepaald de volgende documenten, verplicht in te dienen in de volgorde:
1. De volledige balansen van de laatste 2 jaren zoals deze werden ingediend bij de griffie van de rechtbank van Koophandel of bij een bevoegde instelling van de betrokken lidstaat.
2. het bewijs van een verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA) - Exploitatie die de beroepsrisico's dekt, met vermelding van het type verzekering en de omvang ervan, afgesloten door de kandidaat-onderneming of de kandidaat (verzekerde bedragen minimum 1.250.000,00 EUR) of de verbintenis m.b.t. het afsluiten van
dergelijke verzekering, evenals de ongevallenstatistieken.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Om de kandidaten te kunnen selecteren, wordt hen verzocht de documenten bij hun kandidatuur te voegen waaruit blijkt dat zij over de economische en financiële draagkracht beschikken om de opdracht uit te voeren zoals beschreven in punt II.1.4 en II.1.5 (in termen van duur, omvang en waarde), en meer bepaald de volgende documenten, verplicht in te dienen in de volgorde:
1. de referenties van 3 (niet meer, niet minder) soortgelijke opdrachten tijdens de laatste drie jaar uitgevoerd. Deze lijst moet gestaafd worden met de attesten van goede uitvoering. Deze attesten vermelden het bedrag, de datum en de uitvoeringsplaats van de werken en preciseren of de werken uitgevoerd werden volgens de regels van de kunst en of ze tot een goed einde gebracht werden. De tevredenheid van de klant wordt aan de hand van een score op 10 bijgevoegd. Ze vermelden eveneens de verantwoordelijke contactpersonen waarvoor de werken uitgevoerd werden, met vermelding van hun adres en telefoonnummer. De certificaten worden door deze verantwoordelijke contactpersonen ondertekend.
Onder soortgelijke opdrachten verstaan we dat de referenties betrekking moeten hebben op een gelijkaardige en van zelfde omvang zijnde opdracht. Indien de voorgestelde referenties een gedeelte werken aan ventilatie/climatisatie of een onderhoudsgedeelte buiten ventilatie/climatisatie bevatten zal zowel het volledig bedrag van de opdracht als het bedrag van het onderhoudsgedeelte ventilatie/climatisatie vermeld zijn.
2. het organigram van de kandidaat-onderneming .
3. een formele verklaring dat de depannage-interventies ter plaatse uitgevoerd kunnen worden binnen het uur van de aanvraag tussen 6 h en 20 h tijdens werkdagen, aangevuld met de vermelding van de plaats van het depannagecentrum.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/04/2016-00:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 04/04/2016-
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/02/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA