AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Wielsbeke
Rijksweg 314, BE-8710 Wielsbeke
Contact: De heer Ivan SOETAERT
Tel: +32 56673255 Fax: +32 56673249 E-mail: ivan.soetaert@wielsbeke.be
Internet adres(sen): www.wielsbeke.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren van dranken ten behoeve van gemeentelijke gebouwen en diensten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: verschillende adressen op het grondgebied van de Gemeente Wielsbeke (zie II.7)
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren van dranken ten behoeve van gemeentelijke gebouwen en diensten, evenals het ter beschikking stellen van bierkoelers, debietinstallaties en frigo's voor deze gebouwen en diensten.
Dranken: dit zijn waters, frisdranken en biersoorten. Aperitieven, wijnen, likeuren, warme en sterke dranken behoren niet tot deze opdracht. Daar waar er kostprijs wordt gevraagd voor wijn bvb. is de afname dus vrijblijvend in hoofde van de gemeente/OCMW.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
* In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Korting op de aangeboden producten (bijlage B), Weging: 35
Criterium 2: Dienstverlening, Weging: 25
Criterium 3: Verplicht af te nemen assortiment (bijlage E), Weging: 20
Criterium 4: Niet verplicht af te nemen assortiment, Weging: 15
Criterium 5: Korting op de aangeboden producten (bijlage C), Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/4/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
11/4/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
11/4/2016 - 10:30
Plaats: Gemeentehuis, Raadszaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/2/2016