AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrax cvba, die optreedt in naam en voor rekening van Infrax Limburg, Infrax West, Inter-aqua, Inter-energa, Inter-media, Iveg, PBE en Riobra
Gouverneur Verwilghensingel 32, BE-3500 Hasselt
Contact: May Denier / Seher Tanrikulu
Tel: +32 11266350 Fax: +32 11266115 E-mail: publicaties@infrax.be
Internet adres(sen): www.infrax.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
4900001547 HVAC Infrax gebouw D te Hasselt
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
HVAC in het kader van de renovatie van het Infraxgebouw D te Hasselt.
Het verplichte plaatsbezoek gaat door op 16 maart 2016 om 9.00 uur.
U meldt zich aan bij Infrax op de Trichterheideweg 8, 3500 Hasselt via de parlefoon.
U wacht dan in de wachtzaal.
U dient zich vooraf in te schrijven voor dit bezoek via email naar publicaties@infrax.be
De aanbestedende overheid kan gebruik maken van herhalingsopdrachten binnen drie jaar na sluiting van deze opdracht, in toepassing van artikel 26, § 1, 2°, b) van de Wet Overheidsopdrachten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Verklaring op erewoord dat de inschrijver zich niet bevindt in één van de gevallen zoals opgesomd in artikel 66
van het KB van 15 juli 2011.
Om te controleren dat Belgische kandidaten hun verplichtingen inzake belastingen, heffingen en RSZ zijn
nagekomen gaat Infrax dit na via de Digiflow/Telemarc toepassing.
Buitenlandse kandidaten dienen het bewijs te leveren dat zij hun verplichtingen inzake belastingen en heffingen
zijn nagekomen door het leveren van:
- Een recent attest van de directe belastingen
- Een afschrift van de laatste afrekening van een door het bevoegde kantoor voor btw-ontvangsten verstrekte
verklaring
-Zij dienen ook een sociaal attest van de R.S.Z. bij te voegen waaruit blijkt dat aan de wettelijke verplichtingen
zijn voldaan, van maximum het voorlaatste vervallen kwartaal, zoals geëist in artikel 67 van het KB 15/07/2011.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De financiële en economische draagkracht zal worden aangetoond door voorlegging van:
- het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's;
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De technische capaciteit van de inschrijver wordt aangetoond door:
- een lijst van minimaal drie referenties die gelijkaardig zijn met de in het bestek omschreven opdracht, uit-gevoerd tijdens de laatste tien jaar, met vermelding van bedrag en datum en van de publiek- of privaat-rechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten werden uitgevoerd voor een project met een minimale bouwkost gelijk aan het inschrijvingsbedrag met een marge van 30%.;
- studie- en beroepskwalificaties van de kandidaat en/of van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van de verantwoordelijke(n) voor de leiding van het project;
- een organogram van de ter beschikking gestelde expertise.
Conform de omzendbrief van 10 februari 1998 met betrekking tot de selectie van aannemers, leveranciers en dienstverleners, kan de inschrijver verwijzen naar bovengenoemde referenties en documenten indien hij deze reeds voordien aan het aanbestedend bestuur overmaakte. Hij is gehouden ze te actualiseren indien nodig: de documenten mogen eenvoudige afschriften zijn.
Klasse 3: tot 500.000 EUR, Categorie: D17 of D18
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 05/04/2016 - 11:10
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
05/04/2016 - 11:10
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
05/04/2016 - 11:10
Plaats: Infrax, Gouverneur Verwilghensingel 32, 3500 Hasselt, zaal Heinrich Hertz
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
LET OP:
De offertes dienen enkel via e-Tendering te worden ingediend.
Opmerking met betrekking tot de offerte:
Op e-Tendering dient u op het elektronisch inschrijvingsformulier de totaalprijs (exclusief BTW) in te geven, welke
u heeft ingegeven in het offerteformulier.
Opmerking met betrekking tot de bestekdocumenten:
Deze kunnen geheel gedownload worden onder de documenten bij deze bekendmaking op de website van e-Notification (enot.publicprocurement.be) (directe link naar dit dossier met documenten op e-Notification vind u op de eerste pagina van deze bekendmaking onder "Adres van het kopersprofiel (URL)" )
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/02/2016